Vila i frid lilla gumman...
Vill bara skriva av mej 
En utav mina möss har dött
Den lilla ungen .. dog idag eller igår natt.. hon blev uppäten av sin mamma :'( Förstår ingenting… Hon var bara 5 veckor gammal :( Ville att hon skulle ha ett långt liv.. och lyckligt. Och nu hände det här …
Hon var så liten.. :( Stackare.. R.I.P.
På bilden kan ni se henne…

Gud va hemskt bli uppäten av sin egen mamma..:/ Stackars dej är jätte jobbigt att förlora ett djur *kram*
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Tack så mycket… Kram tillbaka

så synd 
Tackar… :/

Stackare….
Det är jobbigt när nåt sånt händer. När min Kristall fick ungar bet hon ihjäl sina när de var nyfödda. Det var inte meningen att hon skulle få ungar egentligen. Jag ville ha 2 hanar men fick 1 hane och en hona. Tre veckor efter att jag köpt dem fick hon ju ungar. Så jag vet hur det känns, trots att mina bara blev några minuter gamla. Jag sänder lite ljus till din mus i djurens himmel!

*Tröstkramar*

Kramar!
Tråkigt =( Har hört att det kan bero på att mamman behöver vitaminer, då tar hon en unge. Eller, några forskare har den teorin..
Jag har tänkt till vad som egentligen hände. Och antagligen så dog ungen av okänd orsak.. något medfött. Ungen låg där .. död i flera timmar. Mamman var tvungen att göra nånting, naturens gång. Så hon åt inte ungen bara sådär. Det gör dom inte så enkelt.. det måste vara nåt fel.
#5 Jaha :( Sorgligt… Min Jenny fick också ungar .. hon var bara 5 veckor gammal när hon födde ca 7 st. Hon åt upp hälften och hälfen dog.. :/ Beklagar din sorg med.. tack
#6 #7 #8 Tack så hemskt mycket.. det värmer. Har haft begravning nu… hon fick begravas bakom våran stuga. Där har vi begravt många djur.
Vad tråkigt att höra :(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#10 .. Tack för omtanken :/ Nee inte så kul…

Många tröstkramar till dig<3

Vad tråkigt!!! Tur att min mamma inte är såå glupsk!