Kanin kissar ÖVERALLT
Min dvärgvädur Alva kissar och bajsar överallt. Vet inte hur jag ska gå tillväga längre. Det är ju så sjukt jobbigt det här… Hon använder inget hörn i buren till att kissa och bajsa heller? Vad ska jag göra? Mvh Jonna
Har också samma problem med min dvärgvädur! Fast han kissar inte. Bara bajsar. Det är så sjukt jobbigt…
Det är liksom bajs överallt hemma hos mig :(
Tråkigt och jobbigt för oss människor. Men dom är bara djur,fast väldigt,vääääääldigt söta och goa!:')
Det är samma sak för mig och min hona. Hon var såhär tidigare, sedan slutade hon i princip, och nu har hon börjat igen med dunder och brak. Kissar och bajsar överallt, hennes mamma var likadan. Jag har dock en hane hemma (hennes pappa, dock kastrerad nu) så jag har trott att det har med brunt och revir att göra. Har hört att det kan hjälpa med att kastrera honor också, så det har jag funderat på, kanske kan vara något för dig också?
Min hane bajsade lite överallt förut men det slutade helt efter han kastrerades.
Men dom markerar ju revir med bajs också, så kanske det hon gör? Men ja, det är sjukt jobbigt :(
Mvh Hela stora familjen <3