Lek - Fin kanin du har! ❤
Det jag älskar med min lilla rex hermelin Uni är att hon är så otroligt söt och konstigt nog väldigt liten för att vara fullvuxen! Får plats i mina två händer 😊 Har aldrig haft rex hermelin förut, men jag älskar att se utvecklingen mellan vårt band, dag för dag 💋
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Och här är min snygga dvv utan stamtavla, egenuppfödd och hel härlig! Det jag älskar med denna kanin är han härligt och spralliga personlighet! Supersnäll och kan hanteras av alla, han hoppar med bra teknik och fort som tusan går det! Alltid nyfiken på allt som typ katter, hundar och gräsklippare 😃 Efterlämnar sig fina ungar och har fått 48,5 poäng av 50 på pet utställning 🌺
#6 va? Nu förstod jag inte riktigt…. 🤔
#7 man säger vad man gillar med den kaninen över, och sedan lägger man ut en bild på sina egna.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#7 Man lägger upp en bild på sin kanin och den nedanför skriver vad den gillar med din kanin. Du själv skriver något positivt om kaninen ÖVER dig :) Kanske inte var riktigt tydlig ^^
#7 Precis, jag som är kass på förklaringar :) Bra där #8 att du fyllde i så det blev tydligare :)
aaahhaaaa… 😃
#2 jag tyckte din lilletuss hade riktigt fin päls, lagom lång runt öronen😎 supersöt
#12 Såklart! Lägg upp bara, är alltid kul att se :D Man får såklart kommentera något bra om andras kaniner även om man själv inte lägger ut någon ;)
#14 Underbar teckning! :)
#16 Mysig Skutte ser ut! Älskar vita små magar ;) Ledsen att han är borta! ❤ #17 Häftig teckning, helt underbar… Gillar hur det "faller" ^^
#3, #4, #7, #18, #20: Det är alltså meningen att man ska credda och berömma de andras kaniner. Inte sina egna!
När man har sagt något bra om den senaste kaninen i tråden, så lägger man upp en egen bild på sin kanin - men utan att säga något om den!
Det är nästa person i tråden som ska säga något positivt om din kanin, inte du själv. Inte i denna tråden iaf 😎
Hoppas att alla har förstått nu.
Alltså, beröm den senaste kaninen i tråden, lägg sen upp en egen bild, utan att själv kommentera den.
Väldigt söt och charmig uppsyn 🙂
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
# 27 Älskar pälsen :) Ser så nyfiken och gosig ut också ❤
#30 Du ska skriva något positivt med kaninen över dig :)
#33 Var det du som ändrade rubriken? :)
#37 Ändrade rubriken? Jag är inte Medarbetare här….
Och rubriken har sett likadan ut sedan jag började skriva här.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#38 Okej :) Undrade bara, trodde du var Medarbetare här. Den har ändrats och det spelar inte mig nån större roll. Ville bara veta :)
#31 Ville bara säga att ninen på bilden är sjuktsööt :o
#42 Tack så mycket! Ja, jag kan ju inget annat än att hålla med. Mitt lilla hjärta!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#39 Står i min signatur vart jag är Medarbetare ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#44 Sorry!
hel söt kanin du har
har du en kanin som får en hel fåtölj för sig själv