(söker hem) Dvärg Vädur 2år
Hej!
Min ena kanin Kito behöver ett nytt hem då han inte går ihop med min andra kanin. :(
Jag tog över Kito för drygt ett år sedan då en kompis behövde en akut placering. Till en början hade jag tänkt mig att bara ha honom hos mig tills någon annan kunde ta över honom, men jag blev så klart kär. När det visade sig att han var sjuk gick det inte att lämna tillbaka honom till hans tidigare ägare, eftersom jag var rädd att de inte skulle ta hand om honom.
Men nu har det hamnat i sådant läge att jag själv måste göra mig av med honom. Han är jättesocial och älskar att bli kliad och klappad, speciellt kring öron och kinder. Han är väldigt anpassningsbar och tycker väldigt mycket om uppmärksamhet. Mat är något han alltid vill ha mer av men han är väldigt noga med att gå på toalådan. (Bör tömmas var eller varannan dag) Han är van med sele och småbarn. När han får springa fritt brukar han springa runt som en galning och hoppa över och krypa under allt som går. Han har aldrig gömt sig och har hittills inte visat rädslor kring någonting.
Vi bor inom Stockholms Län.
Det viktiga är att han hittar ett lämpligt och permanent hem!
(Skänkes om så)
Om du är intresserad kan du höra av dig till min mail:
Lina.je@hotmail.se
OBS!!
Kito kan ha nedsatt hörsel.
MVH
Lina
*Han är INTE sjuk längre! Vet inte om man kunde uppfatta det så.. ^^''
Han hittade ett jättebra hem :3