din favoritkaninras
Vilken är din favoritkaninras? Fick inspiration från Melle_bus tråd om Vilken ras? man tycker minst om. Finns ju massa spännande raser :) Jag gillar lejonhuvad :) (ej med teddy päls)

Lejonhuvad :)

Jag gillar dem flesta! men en ras jag tycker är ricktigt häftig är belgisk jätte!!!!
Oj vad svårt. Tycker om dvärgvädurar, för att de är så tjock-söta och lugna. ;) Fransk Vädur för att de är så häftiga, mer som en hund än som en kanin ibland:) Och så himla söta! Holländare för att de är så otroligt vackra! Och massa andra… (A)
Jag hjerta Hermeliner <333 x)
Hälsningar Vemsan

Hermeliner är verkligen min favoritras, har alltid varit "number one" för mig.
Jättefina & vackra små kaniner med spring i benen. Trevliga att hantera, lättlärda & keliga :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hermeliner egentligen.. men ändå sitter jag här med en dvv ^^ Gillar små kaniner med ståöron. :)
Har 4 favoritraser om man tänker utseendemässigt bara, då jag aldrig träffat ngn av dessa i verkligheten. Blegisk jätte, Belgisk hare, Dvärghare och Holländare =)
Min favoirtras är nog Dvärghare, men jag gillar kaniner av alla raser.. :P

Lejonhuvad och Fransk värdur

Har många..kan inte bara säga en! Älskar dvv. iallfall och är smått intresserad av att skaffa en hermelin nästa år^^
typ hermelin och teddyraser. många fler också xD
- Mvh Emma

Lejon huvad.Och dvärgvädur
Belgiska harar, dvärgharar och holländare hör till mina favoritraser.

Lilla silver, Belgisk jätte och dvv såklart =)
hermelin ;)
hemelin och vädur. Vädurarna blir så stora och är så fina ser lite ut att vara som en hund hihih*

Teddydvärgvädur, Teddylöwen & Dvärgvädur.
Dvärgvädur, men har slängt många blickar på holländarna också.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft