(s) Belgisk jätte hane
Söker ett nytt hem till min belgiska jätte hane. Han är född augusti 2012 o bor utomhus. Han finns i södra stockholm. Hemmabygd utebur går att köpa till. Pris kanin 500:- pris bur 500:- bra hem viktigare än priset. OBS! Han är INTE kastrerad och de är inget jag är villig att betala för!
Ingen som vill ha en belgisk jätte?
Åhhhh!! Jag viiiill, men har ingen plats för honom. Men fy vad söt han är!
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Om man hade haft plats för en trejde hane, men tyvärr inte
Ingen som har plats? Kan tänka mig att sänka priset bara han får ett bra hem.
Viltgula jättar är så fina. Har haft funderingar på just en belgisk jättekille i den färgen men tyvärr bor han för långt bort. Jag bor i Västra Götaland
😭
www.trollvinge.webnode.se
så söt hoppas han får ett bra hem🙂
kan du ta bild på han hur han ser ut just nu?
Jag skulle vilja ha han :D men har redan 4 kaniner och det kanse kommer fler får ej 😕 Han e jätte söt själv har jag en belgisk jätte hona :D som inte heller är kastrerad/streliserad som kanse ska få ungar ♥
Hur mkt kan du tänka dig att gå ner på priset?
Har eventuellt en ledig bur hos oss!
#9 vad kan du tänka dig att ge för honom?
#10:
450 kr? låter det okej?
#11 vad har du att erbjuda honom och när vill du hämta isf?
Mina krav är att han kommer till någon som har tid och kan pyssla med honom varje dag och att han minst får bo i en godkänd bur.
Ååh.. Finns han kvar om 1 månad så tar jag honom mer än gärna :)
#14 om jag vet att du verkligen tar honom och att han får ett bra hem hos dig kan han bo kvar här i 1 månad.
Han finns fortfarande kvar om någin är intresserad?
Håll inte kvar honom ifall det skulle ändras ngt påvägen, utan letar han fortfarande hem om ca 1 månad så kan jag ev ta han :)

Jag är intresserad! Men bor i Bollnäs. Du ska inte uppåt nånting? Eller vet någon annan som ska?
Kan eventuellt få honom transporterad till sala eller västerås men äbda till bollnäs vlir svårt.
Ingen som är intresserad?
Får jag fråga varför du ska sälja honom?
Han är fortfarande till salu.
Så fin, synd att jag inte har plats för någon jätte. Hur är jättar i tempramentet? :)
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
#24 Finns ju 3 olika jättekaninraser :)
Jag har en belgisk jättekorsning (mest belgisk jätte) och han är underbar :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Han är nu såld.