Nej nu ger jag snart upp!
Åh, pust… Letar och letar men hittar aldrig de jag söker, har letat efter en bra fackbur i snart 1 år. Hittade en bur, den lät perfekt men när bilderna kom fram till mailen så var den såklart inte rätt modell, så fick börja söka vidare igen…
Varför ska allt bra finnas så långt ner, önskar att man bodde längre neråt landet, skulle vara mycket enklare att hitta de man söker.
Men nej såklart ska man bo i landskapet "Gud har glömt bort" så är hemskt svårt att hitta saker vare sig det är kanin burar eller annat som man behöver. Någon annan här uppe i norrland som håller med?
Jaja nu ska man gå och vila hjärnan lite så får jag fundera vidare imorgon igen 🙂
Bygg din egen? Då får du den precis som du vill.
Håller med om att det är jättesvårt att hitta saker här i norr. Trist!
Men då får man gnugga geniknölarna, vara kreativ och göra som #1 säger - bygga själv! 🙂
Jag bor i stockholm och tycker att de är svårt att hitta de man söker om man ska ha något extra som en fackbur eller en kanin av ovanlig ras. Kan täbka mig hur ni har de uppe i norr. Verkar som att man borde bo i typ skåne om man ska kunna få tag på de mesta.
Vars bor du i norrland jag bor också i norrland jag kan kanske bygga en åt dig ifall du behöver :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/