(S) Dvv/lejonhuvad dvv ungar rb+sb
Har sju ungar till salu, fyra svarta och tre japantecknade. De japantecknade är väldigt ljusa, dålig teckning.
E: Svart dvv satinrex
U: Japantecknad lejonhuvad dvv
Ungarna är födda 18 september, leveransklara runt vecka 46-47.
Fler bilder kommer att komma och även vilket kön de har.
Ungarna kommer säljas med härstamningsbevis och kosta 300-350 kr beroende på kön.
Ungarna ken eventuellt bära på wienerteckning då pappans båda föräldrar är wienertecknade.
Förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer dem till.
Första japan ungen, har bara denna svarta fläck. Är wienertecknad, några vita strån i pannan. Så jäkla söt, min lilla favorit
Ev stannar denna, men intresse kan visas.
Andra ungen, svart streck över rumpan, en riktig buse som inte ville sitta still och bli fotad
Putt
Det verkar som att det är sex hanar och en hona. Håller lite på honan, en av de svarta.
Ungarna är nu 4 veckor och går att tinga för 150 kr. Återfås ej om man ändrar sig.
Hanarna kostar 300.
Mon Amies Valentino, en av hanarna som är till salu. Nyare bilder går att få på alla vid intresse. Öronen börjar lägga sig på dem nu.
Mon Amies Pompei, 5,5 vecka gammal nu och jättego. Gillar att fara runt och hoppar gärna upp i knät för att kolla läget.
Putt
Snart dags att lytta 
Vissa av dem har fina långa slanka kroppar, skulle säkert funka som hoppkaniner om man vill =)
Bilder går att få.
Putt
Killarna är 8 veckor i morgon och börjar bli redo för att flytta. 
Alla är trevliga busar som gärna gosar en snabbis mellan busrundorna.
Ungarna är flyttklara…en svart hona, tre svarta hanar och två feltecknade japanhanar. Gosiga, busiga och mysiga.
Finns kvar
Finns fortfarande några busungar kvar som vill flytta. 10 veckor på tisdag.
Honan är såld…fina busiga killar kvar 
Priset går att diskutera på småkillarna, huvudsaken att de kommer till ett bra hem.
Putt
Pompei är en liten buse, redan från det att hankom ur boet har han arit väldigt hoppig och skuttig av sig.
Calzone är lite lugnare och gillar att sitta och mysa en liten stund.
Båda två undertecknade japan. Bilder finns att få vid intresse. Kan levereras till Nyköpingsutställningen den 15 dec.
Några öta busungar kvar än.
Putt
Finns fortfarande ett par killar kvar 
Putt
Hej! Råkade trilla in på tråden. Du har inga fina pojkar kvar?
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner