Hemsidan ligger nere
Min hemsida kommer ligga nere denna veckan ut ungefär. Det är för att jag äntligen vet vad som ska bli av Livets Kaniner och en stor ändring pågår. Det blir inget med hoppning. Det blir ingen med utställning. Det blir inga harar. Det blir ingen uppfödning. Det blir något jag drömt om från den dagen jag började med kaniner. Ni som känner mig väl kan kanske lista ut det höhö. Ni som inte vet får se när hemsidan lanseras igen!
Spännande! Tycker du är superduktig och skriver så vettigt, det blir intressant att läsa vad du har för planer. //Linda
Vad spännande, ge en liten hint sen när sidan är uppe igen så ska jag genast kolla! Vad roligt att du får göra det du drömmer om!
Nu blir man ju jättenyfiken! Tror faktiskt att jag har en liten gissning även om jag inte känner dig så bra. ;)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#1&2 Tack så mycket :) Ska självklart säga till när allt är klart!
#3 Haha jaså? ;)
#4 Haha har ingen aning om det stämmer, men det kändes som om det var det enda alternativet kvar.
Kram Elsa
#5 Gissa? ^^
Omplaceringshem? :P
Kram Elsa
Förresten, vad sjutton menade jag med "fast jag inte känner dig så bra" i #3? Haha, jag är dunderförkyld och alldeles snurrig så du får ursäkta om jag håller på och skriver en massa konstiga saker… ;)
Kram Elsa
#7 Njae inte riktigt, men du är inne på rätt spår iaf!
Haha jadu ;)
Jag skulle gissa på att du satsar på något i stil med ett rehabiliteringshem för "missförstådda" kaniner 🙂
Tror det skulle passa dig perfekt! 😉
#10 Ohh du kom på det 😭
Men det stämmer bra!
Ooops, kanske dumt av mig att "spoila" vad din inriktning kommer bli… 🤐 Hehe!
Var i Sverige är det som du håller till?
Alltid bra att veta ort om det är så att man skulle behöva din hjälp i framtiden. Eller om det skulle vara så att man vill tipsa andra kaninägare som kanske är i behov av råd och hjälp. 🙂
#12 Hehe ingen fara, det kommer ju ut förr eller senare ändå🙂
I Klippan i Skåne, kommer att kunna hämta upp djur i hela Skåne samt Göteborg.