Kille som var tjej!:)
Hej! Nu är det så att jag köpte en kanin som jag trodde var en kille och jag den till Theo, men sen visade det sig att det var en tjej och nu kommer jag inte på ett passande namn. Jag vill att namnet har någon slags betydelse helst, typ som hur den ser ut eller hennes personlighet:) Hon är en glad tjej som älskar att sitta och gosa, hon älskar uppmärksamhet och mat men hon har mycket energi också! Hon älskar mat och att springa:) hon är en väldigt kärleksfull kanin! Kommentera gärna det skulle vara till stor hjälp!:)
jag tycker strumpan passar :) Bella betyder den vackra damen :) skrutten?
Frida
Tack! De var jätte fina namn:) Bella tyckte jag speciellt om:)
Går ju bara att ändra Theo till feminin form annars, Thea alltså :)
Tuva?
Jag tänkte också på Thea men jag har en kanin som heter Nia och då blir det typ som siffrorna 10 och 9 och det tycker jag blir konstigt:)
Tuva var också jätte fint! Men tyvärr så har jag en släkting som är ganska nära till mig som heter det:(
Aha okej det var synd:/ Tyckte också det e ett fint namn:)
Kanske Lotta?
Enklast för dig själv och kaninen är väl om du döper om den till Thea? Det är ju såpass likt..
Samma sak hände med min första kanin, dock tvärtom - trodde det var en Molly i nästan ett år. Nu är han Molle istället :)
Vi trodde också en av våra kaniner var en hane från början (var inte min då utan en släktings som jag tog över senare). Kollade flera gånger men hittade inga kulor. Så ja, det var en hona vilket var tur då hon bodde med sin syster alldeles för länge hos tidigare ägare (innan de kom till min släkting)
Casper döptes som till Cäzzie =P
Casper hetter min kanin! :)
Frida
Cäzzie var ett fint namn:)
Tänkte på Bessie, eller Jessie när jag såg henne🙂
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
dashuri som betyder kärlek på albanska
#12 Tack=) Passade henne perfekt också.
Jag tycker att Svea eller Freja är jättefina namn som skulle passa henne:)
haha detta hände precis mig, och hon hette Theo innan oxå.. hursomhelst så heter hon Thea nu ^^ råkar fortfarande säga fel ibland… 😛 tyckte iaf som #13 , Bessie eller Jessie var fint! 🙂
milla tycker jag :)
Jag tycker att Töss, Skruttan och smooty är gulliga namn 😊 candy är också fint!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Hade en kanin som vi trodde var en hane, fick namnet Power. Men när det visade sig vara en hona fick hon namnet Paow. Paow skulle väl vara fint på din lilla tös? Ska hon heta Chäzzie eller något liknande tycker jag stavningen Chessie är stilrenare! :)
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
Tack så mycket ! Alla hade jätte fina namn, nu blir det svårt att välja istället;) men jag tyckte speciellt om Bella, Smooty fast med ie istället, Candy, bessie Var fina namn:)men jag har faktiskt också tänkt på Svea, tycker det är jätte fint!
hade en kanin som hette Bell men kalla henne gurkan (hur hänger det ihop?!)
Frida
Hon liknar min prinsessan Isabella som kallad för bella
Tycker att Bella, bessie och smootie passar bäst på din tjej:)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
#22 hahah ja de har jag aldrig hört förut:)
#22 Äsch då, man kallar ju sina djur för allt möjligt ^^ T-ex sötis, gulle, bebis m.m. Hur hänger det ihop med namnet liksom?;) Min hund har alla möjliga namn!
Nu har jag bestämt mig att hon ska heta Thea Bella Delux Hjalmarsson:) Thea efter Theo och Bella eftersom det betydde vackra dam och Delux för det betyder den söta på latin och sen hjalmarsson för det är mitt efternamn:) tack så jätte mycket för hjälpen alla!:)
#27 ååh det passar jättebra :)
då kan du kalla henne t.ex bellisen bullen bello te..hehe
Frida
Haha, ja!:)