Vit BÖ hona i Sthlm
Finns det någon som möjligtvis har en vit blåögd hona i Sthlm som vill låna min hane för en PARNING? Han är zobelsiames Havanna wienertecknad vitörad RB SB Jag vill se... han verkligen är wienertecknad och bär på de. Fick höra att man endast kan få reda på de genom en PARNING med vit BÖ :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
Måste bara fråga, för en kanin med enbart lite wienerteckning kan ju ge wienertecknade ungar med en kanin utan wienerteckning. Hur kan detta enbart synas med en vit blåögd? Är mest nyfiken. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Förlåt om jag tränger mig på lite men..
Skulle man inte kunna se det m man parar med en kanin som har samma färg, och som har det i hela stammen? :)
Fast iofs, nu är din kanin redan WT
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Har du bild på hanen? Vikt? Har en vit blå ögd hona som ev söker en wienertecknad hane.
Pratade innan om vitörade kaniner och förstod då att vitörad kan ge så mycket vitt att jag blev osäker på om min hane verkligen är wienertecknad. De svar jag fick var att jag kunde para med en vit BÖ för att få svar. Kommer det då vit BÖ så är han wienertecknad :) http://dvargkaniner.ifokus.se/discussions/5134f1a9ce12c43a6306dda2-farger-pa-dessa-sma I Den tråden fick jag veta det :) #3 Här kommer en bild på hanen. Väger strax över 2kg. Vitörad är han, men jag är inte helt hundra på att han är wienertecknad :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com