(K) Hermelinhona, gärna Tan
Hejsan!
Nathalie heter jag. Jag söker en snäll och trevlig Hermelinhona med stamtavla, främst till sällskap men även Avel och eventuellt utställning. Är mest intresserad av Tan i Blå, Brun och Svart, men även Havanna, Blå, Brun och Viltröd.
Är i första hand intresserad av en unge, men även en äldre, gärna utställd hona kan vara av intresse så länge hon är lugn, trevlig och inte behöver paras inom en väldigt snar framtid då jag vill hinna lära känna henne först. Temperamentet är mycket viktigt och jag har inte bråttom utan vill hitta precis rätt individ.
Jag är snart 21år gammal och bosatt på landet ett par mil norr om Uppsala. Har haft några kaniner genom åren och idag bor här två äldre omplaceringshonor som fått ett permanent hem hos oss. Föder upp marsvin i liten skala och har även hundar, katter och hästar.
Jag har inte haft kaninungar tidigare men har funderat på det en längre tid och anser mig vara ganska väl förberedd.
Jag finns på Nathalienorling@hotmail.se, annars går det bra att skriva i tråden också.
Med vänlig hälsning,
Nathalie
Jag kommer troligen föda upp hermelin kaniner till våren, men jag bor i Göteborg. Gå in på min hemsida: http://hermelinberget.weebly.com/
Jättefina, har dock funnit det jag.söker och tråden kan därför tas bort :)