Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 829 ggr
sandralarsson
1

(S) Lejonhuvad kanin, hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Liljebackens Charlie
Nu säljer jag en liten kille vid namn Charlie. Han är född 1 Mars 2010 - alltså snart 3 år gammal. Charlie är nog en av väldens socialaste kaniner, han brukar alltid springa lös på gården på sommardagarna när jag är utomhus. Han kan vara lite nervös när han ska ligga på rygg och få klorna klippt, annars är han väldigt lätt att handskas med sålänge man bär honom på rätt sätt. Väldigt snäll, och brukar kunna följa med både på korvgrillningutflykter på vintrarna och på skogspromenader på somrarna. Älskar att vara med familjen helt enkelt.

Han är svart wienertecknad och har fina blåa ögon. Fluffig man runt huvudet, så himla söt. Renrasig Lejonhuvad kanin med härstamningsbevis. Han har gett väldigt fina kaninungar med härligt temperament. 

Charlie finns i Gävleborgs län, söderhamn. 
Jag kan självklart hjälpa till att leta transport om du/ni inte har möjlighet att hämta honom själv om ni bor för långt bort. 

Jag vill ha 200kr för Charlie. Då ingår övergångspellets, härstamningsbevis (dock i dåligt skick), kan eventuelt skicka med vattenautomat, matskål, sele & koppel.
_(dock är hemmet viktigare än priset)
_
Ni kan kontakta mig här i tråden, eller på min mejl: sandralarsson97@hotmail.com

sandralarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Putt! Nytagen bild :)

chilliekanin
0

Är han inne eller ute kanin?

//chilliekanin

sandralarsson
0

#2 Han bor i en leksuga just nu :) Skulle kunna bo ute också.
Vill den nya köparen att han ska bo inne kan jag succesivt öka värmen i stugan så att han kan flytta in till slut :)

sandralarsson
0

Putt!
Behöver nytt hem fort, har knappt tid för honom och han mår inte bra av att få så lite uppmärksamhet som han får nu..

tussen12
2

Åhh, Men gud!!! ^^ Gulligare kanin får man leta efter!! ska se om han charmar mamma lika mycket ;)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

sandralarsson
0

#5 Hehe vad kul, ja han är riktigt söt! Haha det får vi hoppas då! :)

sandralarsson
0

Putt! Kan sänka priset till 100-150kr :)

sandralarsson
0

Kan fixa nya bilder om någon skulle vilja det :)

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Vilken fin kanin, en sån måste jag skaffa mig någon gång då jag har plats.. vet du någon bra uppfödare? :)

vet du om kaninrasen är något för hoppning?

sandralarsson
0

#9 Ja han är riktigt fin! Jag själv föder inte upp längre, men kan väl tänka mig att det finns en del om du söker på Lejonhuvad kanin uppfödning på google :) Alla lejonhuvade jag har haft (det är många haha) har varit duktiga på att hoppa iallafall!

sandralarsson
0

Tråden kan låsas.