Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 559 ggr
linnea.cullen
0

bra kaninbloggar

någon som vet någon bra kanin blogg som är gratis och lätthanterlig, vill gärna ha en blogg för enbart kaninerna.

Fridaaaa
0

Jag bloggar på blogg.se och wordpress, gillar det :)
Om det är det du menar?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

linnea.cullen
0

jag har också blogg.se men tycker det är ganska svårt o få till en bra kaninsida..eller e de bara jag som inte lyckas riktigt.. ska göra ett nytt försök dock.. har mkt blandat på min nuvarande blogg..tack ska du ha frida..provar där.

Fridaaaa
0

#2 Ska du göra blogg eller som en hemsida?

Weebly.com är bra och wordpress med :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

elsanilssonn
0

Hej, är det nån/några som vi starta en kaninblogg? Det är typ 3 4 gången jag skrivet ett sånt här inlägg men aja.

Jag är född 2000 (helst ska det va nån/några i den åldern) och jag bor på en bondgård med min familj och jag har en kanin som heter Nino och ska fylla ett år och är en hermelinblandning. Och i bloggen ska vi skriva om vår vardag med kaninerna och tipsa om saker och sånt :)

hoppas det är nån/några som vill göra det här med mig :D

(skulle va kul om det var typ flera så vi typ är 3-4 st som skriver på bloggen)

[Rabbitte]
0

Jag använder Blogger - jättelätt att hantera + ingen reklam på själva bloggen!

Anoki
0

#4 Jag skulle tycka de var roligt att starta en blogg med andra, hade en kaninblogg med en annan förut men hon slutade och då gjorde jag också det. Men skulle gärna vilja starta upp en igen! Jag är 98:a och bor på en gård med 6 kaniner, snart sju och kanske åtta till sommaren :) Skicka ett PM till mig om de hade vart nåt så kan vi prata mer där ;)