Angående mitt inlägg ''Vanvårdad''
Kan nu berätta att hennes mamma bad mig komma till henne idag och säga vad man kunde förbättra, så nu får kaninerna ett bra foder, fri tillgång till hö, samt spån och halm till underlaget. och ingen går på nät. Och lilla svante bor numera utanför garaget.
Änkligen tog dom sitt ansvar!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Okej vad bra! Hoppas att dem sköter det nu då :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Yey! Super Men vadå, var det mer kaniner???
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
#2 ja, 2 till som gick på nät, Men lilla svante hade det sämst :(
#3 Men hon måste ändra till dem med! :/
Härligt! Hoppas de får det bra nu.
#3 ja, då finns det ju fortfarande två niner som inte har det så bra…
#4 #6 Står i inlägget ''Nu går ingen på nät'' ;)
underbart att höra! Superbra gjort av dig det är din förtjänst.
#7 Läser man viss del i inlägget/kommentarerna kan man ta det som att du menade enbart Svante, att dem bara fixade till honom :)
#7 oj, såg inte det :D
#9 Fast nu står det ju klart och tydligt "och ingen går på nät" i första inlägget som TS har skrivit. Du brukar ju själv säga att man ska läsa hela inlägget innan man kommenterar, inte bara en "viss del".
Bra gjort av dig tussen! :D
Btw, jag gillar din kanal! 😎
Va bra! ;)
#11 Tack ;) Gillar din kanal med ! :D
#13 Tack. :3
Tycker det är så kul när folk på kif gör yt-kanaler, skulle vara kul om fler gjorde det! :D
#0 Berättade dem att de hade gjort någon koll? Tänkte eftersom de nu plötsligt skall korrigera felen :)
Glad för din skull att de inte vart sura heller =)
#14 Ja, det vore kul! :)
#15 Ja, Dom hade varit där och kollat.
Men hur blir det med anmälan som du gjorde?
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
#17 Ingen anning, Tror den stryks nu när dom har det bättre?
#18 Men det vet ju inte de som du anmälde till.. Utan de kommer antagligen kolla det ändå..
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Åh vad underbart att höra och att de var villiga att ändra på sig!! Tack vare dig 😃
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
Jaha så de hade redan varit där o tittat? Snabbt jobbat måste jag säga. Så det var därför de ändrade sig! Otroligt att det ska krävas anmälan för det.
#12 du borde vara stolt! :D
#11 Nu talade jag med TS inte dig ang detta och jag läste hela inlägget!
#24 Varför ska inte hon få skriva det till dig då? :P
#25 Har inte sagt att hon inte får det. Men jag talade med Ts om det eftersom det var hon som hade skrivit det :) Då är det lite svårare att prata med någon annan om det som inte ens skrivit det, eller vet alltihopa så :) Just ang såna saker :)
Och dessutom kan alla läsa snabbt, tolka saker olika osv även om man läser hela inlägg :)
#26 Nu blir jag förvirrad… Först blir du arg och sur över att jag kommenterade ditt inlägg. Sedan när Zakarias (tack!) ifrågasätter det säger du att jag får det, varför blev du så sur från första början? Det här är dessutom ett diskussions forum där alla får delta. Det är yttrandefrihet i detta land och jag börjar bli lite trött på att du aldrig erkänner att du har sagt fel i alla de bråk här på KIF du är med i. Kan du inte någon gång testa att säga "Oj, förlåt jag läste fel :)" (som Ellster) istället för att fortsätta försöka förklara hur och varför du sa och gjorde så vilket blir väldigt rörigt i längden. Förstår om du tolkade det fel. Men varför skrev du då att "om man läser viss del"? Jag vill inte bli ovän med dig Frida, men jag var tvungen att slå näven i bordet och säga "vafan, så här ligger det till" (citat från William Spetz). Hoppas du förstår och att ingen här tar mig som en ond människa nu. ._. Förlåt så hemskt mycket tussen att vi förstörde tråden! :/
#27 Jag har inte varit sur överhuvudtaget. Vart har du fått det ifrån? Har inte skrivit på ett surt sätt någonstanns :)
Och jag har inte påstått eller antytt till något av det du skriver nu :)
Jag har skrivit det i andra trådar, men du har kanske ej läst dem, för det har jag gjort, så säg inget du inte vet tack :)
Och jag har alltid erkänt när jag haft fel. Punk. Slut på diskutionen. vill du diskutera mer får du pma, istället för att skriva ut massa saker här :)
Bara för att man skriver "om man läste viss del" betyder det icke att man ej läst hela :)
27 det gör inget (:
Jag är bara nyfiken… Vad menade du, Frida, med att om man läser en del av inlägget även om du läste hela?*Förvirrad och brist på liv(sjuk 😉)*
MVH Celina
#28 Jag tänker inte kommentera även om jag vill det för att vi ska får slut på bråket. Nu är vi vänner igen, right? :D
#31 Yes :)