Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 536 ggr
malinroth
0

Kajsa_ jag har en plan ;)

Tycker det är lite synd att du bor så avsides du verkar ha lite svårt för att kunna ta dig till kaninträffarna som planeras så jag tänkte att OM du vill så kanske jag hade kunnat köra förbi dig när jag åker ner till ume i augusti?

[Quellii]
0

Vad snällt mot kajsa :) ^^

malinroth
0

jo fast jag vill ju såklart träffa henne och Hampus också ;) tänkte kanske att jag skulle åka till henne och hälsa på så inte hon/hennes föräldrar är rädd att jag är nån elaking, det kan man ju aldrig veta…men vi får se vad hon säger om planen…

SagaoAlfred
0

men åh va snällt! å va roligt ifall det skulle funka, så vi på umeå träffen får träffa kajsa också :D

[Quellii]
0

Det låter ju jättebra ;D

malinroth
0

#3..mja fast hon kan säkert inte följa med till ume…den träffen är väl inte bestämd och jag stannar ju i ume sen…eller hur tänkte du?

ciss
0

Ska det vara en Umeåträff nu också!? Bestämmer ni utan mig!? Jag kommer på den! Finns det nån tråd om det?

;D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Eichan]
0

Roligt för kajsa :)

malinroth
0

för alla som inte förstod så tänkte jag alltså åka och hälsa på Kajsa på vägen ner, hon får såklart åka ner med mig också om hon vill men jag kommer ju stanna i ume och det blir kanske lite långt för henne att åka hur som hellst och hon kanske inte tar sig upp. Tanken var iaf att hon skulle få träffa mig och Lilo iaf vem vill inte det ;P

ciss
0

#8: Aha :)

www.frihetenskaniner.se

SagaoAlfred
0

Jahaa.. jag trodde att du bodde typ i närheten av Kajsa, å skulle ta med henne ner till Umeå å sen upp igen :D

KajsaM
0

Gud vad roligt :D Ja, det är ju då det om hemvägen åde. Men dig och Lilo vore det super roligt att träffa er :D (Adda min MSN, Kajsa1994@hotmail.com)

ciss
0

Vilken väg ska du ta Malin? Ifall du har vägarna förbi Skellefteå får du jättegärna hälsa på hemma hos oss :)

www.frihetenskaniner.se

malinroth
0

#12 haha det kan jag ju också göra ;) skellefteå kommer jag nog åka förbi hursomhellst

ciss
0

#13: Wow, det vore ju jättekul om du kunde komma förbi! ;D

www.frihetenskaniner.se

malinroth
0

#12 drömde förresten i helg att jag träffade dig och engla haha hon såg ut som hon gör på bilderna förutom att hon var helblå :P jag tyckte det var konstigt at hon borde vara mer vit men du sa bara att det var så hon såg ut att hon kanske dsåg lite vit ut på bilderna XD

malinroth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så ni vet har jag ju vovven också med mig men hon kan ju sitta fast nånstans ute…

KajsaM
0

Ingen fara med hund, här bor också ett hundmonster ;P

malinroth
0

haha grejt då kan vi ju ha hundträff samtidigt ;)

KajsaM
0

Haha joo med min vilda sak ^^

ciss
0

#15: HAHAHAHA ;)

www.frihetenskaniner.se