(S) White zobel blå dvv
Hjälper min mamma att leta hem åt en liten goding, nämligen Zvintos Aslan. Anledningen är att min pappa verkar känna av sin astma, vilket inte var särskilt väntat. De har haft kaniner i en herrans massa år och ingen reaktion tidigare, men nu har det tyvärr blivit så. Aslan är född 31 Mars 2012 och är en oerhört fin kille! Han har dock något fel på höften och säljes enbart till kel! Detta höftfel misstänker jag beror på hans magra uppväxt, då hans mor stötte bort kullen. Det är dock ingenting som påverkar honom alls, utan han är en pigg och kelsjuk herre.
Han bor i en 120cm innebur och tillbehören följer med.
Pris kan diskuteras.
Aslan finns i Smedjebacken (södra Dalarna), men ibland kan transport ordnas till Kumla och Örebro.
Jättefin :) vore det inte för att vi inte ska ha nån mer kanin efter våran Oliver skulle jag ha charmat mamma litegrann så jag fick denna :o ååh..
om ja inte bodde så långt bort så skulle ja nog kunnat ta honom :/
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Gud så fin. Och jag hatar hängöron! Men den här lille…. <3 <3 <3
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Ååh gud…
Vilken sööööt… <3
MVH FiffiLiina
Puttar för Aslan!
Ger Aslan en till liten putt och hoppas någon fastnar för honom
Min kära fars astma blir sämre och sämre för var dag som går nu och en lösning behövs fort. Det finns intressenter på honom och han kan flytta i början på mars. Så det jag söker är ett tillfälligt hem som han kan bo i tills i början på mars!
Har det löst sig för lille Aslan?
#8: Japp, han flyttade för 1 vecka sedan nu.