Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 691 ggr
Saaara
0

(S) Två blandraskaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säjer mina två blandraskaniner till kel.

Leon (Blå otter, kastrerad hane) och Nora (Svart mantlad/brokad, hona) är drygt 5 år. Pågrund av att vi ska flytta och ha kaninerna innomhus har jag bestämt mej för att sälja just dessa två då dom inte trivs ute. Dom är vana att gå i en superstor Hage på nästan 100 kvadratmeter varje dag.

Dom säljs tillsammans till ett hem därdom får en stor bur och tillgång till att vara ute varje dag. Dom båda är väldigt sociala och kommer gärna fram och hälsar när man går in till dom. Dock är dom inte lika förtjusta i att bli burna.

Jag är väldigt noga med vart dom hamnar! Bara det bästa duger för dom.

Har inget H-bevis på någon av dom tyvärr. Finns utanför Ulricehamn men kan tas runt i hela Västergötland. Transport till övriga ställen i Sverige kan säkert lösas på något sätt =)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Saaara
0

Nora

Sara

Saaara
0

Leon

Sara

Saaara
0

putt

Sara

Saaara
0

Är ganska akut att få bort dom nu.. Kan inte ha kvar dom. Dom trivs verkligen inte innomhus. Finns det ingen som kan tänka sej att ha två snälla kaniner endast till sälskap?

Sara

Saaara
0

Leon i sommras

Sara

Saaara
0

Putt

Sara

sfut
1

Puttar för godingarna. De bor nu tillfälligt hos oss strax utanför Borås men kan inte stanna här permanent.

Båda två är underbara med riktigt fint temperament, perfekta kelkaniner. Jag har verkligen börjat fatta tycke för dem så vill väldigt gärna se att de kommer till ett nytt fint hem där de kan stanna livet ut!

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se