Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 373 ggr
tesushie
0

hur ska jag göra ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja jag vet inte riktigt hur jag ska betee mig mot min lilla sötnos pocky för hon har nu kommit in i sin tonårs period hon både gör sina behov vart som helst biter i saker m,m det har hon aldrig gjort förr min mamma säger att hon inte vill att pocky ska vara ute då vad ska jag ta mig till ? och hur länge håller tonårs perioden i sig ?

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

[Sara-]1
0

Usch har samma problem här med.. Väldigt jobbigt. Hur länge perioden håller i sig är olika men mellan 5-9mån har jag haft kaniner i tonåren.. Du kanske kan ha henne ute en kort stund och sen får du helt enkelt städa upp allt eller ta ut henne i sele där gör det ju inget hur mkt dem bajsar kissar o markerar ;)

KaterinaPetrova
0

Känner igen mig! Min kille på 11 månader hade sin period för inte så länge sen, värst var det mellan åldern 5-7 månader. Han nafsade, anföll händerna när han inte fick sin mat nog fort. Men som tur är allt borta nu och han är världens snällaste. Så ge inte upp med din lilla tös, trotts allt så är det massa hormoner som spökar i henne nu. Om du vill att din tös ska komma ut och få röra på sig inomhus kan du ju göra en Hage med kompost galler? Sedan täcka golvet med en filt eller matta som du inte är så rädd om. Så gjorde jag när min kille pinkade inne då och då, nu får han gå lös :)

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta