Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 777 ggr
Viljans
0

(K) Avelshona Dvv/Lejonhuvad

**Söker en hona till Avel. Hon ska helst vara runt 8-12 månader. Men kan även ta emot äldre om hon haft kullar tidigare. 
**Hon ska vara antingen en dvärgvädur eller dvv/lejonhuvad. Hon kommer att bo ihop med en franskvädur (kastrerad hane) och en dvv/lejonhuvad hona på 6 år när hon inte har sina kullar.

Anledningen att jag inte vill ha en 'kaninunge' är att jag hellre tar emot en kanin som verkligen behöver hem. Och har haft så många kaniner sen de var pyttesmå så jag känner jag inte behöver det. :)

Hör av dig om du känner dig träffad! 
Mvh Romana

Jag bor i Bålsta och skulle helst se att du bor i Enköping/Järfälla/Stockholm eller något sådant. Iallafall fixa transport dit.

Peak303
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 1 hona till salu. Hon heter Trulls och är född den 20 April 2012. Hon är av rasen dvärgvädur SB RB av färgen egern/vit japantecknad zobel. Säljes då jag ska lägga ner Avel med satin, rex och satinrex och satsa på utställning. :)

Finns utanför helsingborg, Skåne men transport brukar aldrig vara något problem :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Viljans
0

Åh gud vad vacker hon var!
Maila mig på romana.arnoldsson@hotmail.com, lättare att kommunicera på mail :)

Tar gärna emot mer förslag. Om du vet någon kan du gärna länka hemsida eller något. :)

[Luppa]
5

Har inget att erbjuda, men vill bara säga att det var en väldigt bra inställning du har!

Viljans
0

#3 Tack så mycket! :) Blir jätteglad!

Viljans
0

Hej igen! Tänkte bara säga att jag har en plats till i kaningården så ifall någon här har en renrasig dvärgvädur MED stamtavla så får man gärna skriva! :-)

Spelar fortfarande ingen roll hur gamla de är.

Viljans
0

putt

JessicaOlin
0

Namnen insatta Könen insatta Riktiga charmörer ! Kaninungar till salu på silverekenskaniner.se Bor i Småland men levererar till hela Sverige för en extra summa ! Välkomna !

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

[YukiOni]
0

Har ev en lejonhona som letar hem , vet inte om vi ska behålla henne eller ej. Madagaskar 4,5 månader E: Japan sv/gul (92p) U: Havana (93,5p) Båda föräldrarna e stamboksförda. Hon är tatuerad med stamtavla.

Viljans
0

Söker nu endast Dvärgvädur, helst med stamtavla :)

[YukiOni]
0

Okej, då misstolkade jag ^^;

Viljans
0

Det är ingen fara haha!! :-)