Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 999 ggr
Mixie
0

Kaninhona omplaceras snarast!

Namn: lilla liten Kön: hona Ras: hermelin/dv. Vädur Ålder: 1 1/2 år Teckning/Färg: någon form av japanteckning Övrigt om kaninen: snäll tjej som haft ungar i våras, bra mamma :) omplaceras då hennes burkompis blev sjuk och fick tas bort i höstas och jag inte har tiden hon förtjänar! Van att bo både själv och med annan hona, samt inne och ute (är för nuvarande utekanin). Finns på ort: Stockholm transport kan ev. Ordnas om det inte är alltför långt. Kontakt: mixie08@hotmail.com / 0736737007

//Mickan

Mixie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild från när hon bodde inne med ungarna :)

//Mickan

Mixie
0

Måste flytta snarast, jag flyttar själv den 1 februari till lägenhet utan uteplats och måste hitta ett nytt hem innan dess, ingen som kan ta emot henne för eventuell omplacering? Skulle så gärna ta med henne men då jag är allergisk funkar det verkligen inte… Hon bodde ju inne när hon hade bebisar och jag har aldrig vart så sjuk någonsin :(

//Mickan

Mixie
0

Puttar! Vill verkligen hitta ett byt hem åt tösen, vore trist om hon blev tvungen att sluta sina dagar :(

//Mickan

Nevina
2

Avlivningshot är inte tillåtna här på iFokus.

Hoppas att du hittar ett bra hem åt sötnosen!

Chieko
0

Väldigt söt, men tyvärr kan jag inte hjälpa till. Bor i gbg med en hane i lägenhet… Men det kanske finns någonstans i närheten av ditt nya boende som du kan ställa buren på? Ett stall, bondgård eller något?

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Mixie
0

#5Jag önskar att det vore så men i Stockholmsområdet finns det inte galet mycket bondgårdar… :( #4 Avlivningshot? Avlivning är mitt alternativ till nytt hem om jag inte hittar något! Jag har inga planer på att ge bort henne till vem som helst, inte heller släppa ut henne i skogen som vissa idioter gör, då går jag hellre till veterinären!

//Mickan

ninor
0

Har du provat blocket?

Helin_
0

Om hon är frisk så kan du få hyra in henne hos mig för 300 kr månaden om du har med en ute bur.

Trasdockaa
0

Vet att det är flera i stockholm som hyr in sina kaniner på 4h gårdar och i stall, många framförallt på Ekerö.

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Mixie
0

#8 och #9 jag bor i norra Stockholm, jobbar heltid och har häst och hund… Tog hand om den här kaninen och hennes kompis då de annars hade släppts ut i skogen, även om jag tycker mycket om henne har jag inte råd eller tid att "hyra in henne" hos någon annan! Finns inte utrymme att åka 4-5 mil enkel resa för att mata kaninen… #7 Blocket annonserar jag inte på! Det finns så mycket varningar där för oseriösa säljare och köpare så jag vågar inte! Gissar bara att någon som är ute efter ormmat inte kollar in här! Men tack för tipsen!

//Mickan

Helin_
0

Givetvis står jag för skötsel och hon får äta av mina kaniners pellets olch hö. Inte meningen att du ska behöva åka flera mil för att mata kaninen. Tänkte att de kunde vara en lösning så att du slipper stressa fram ett hem.

Mixie
0

#11 det lät iof bra! Som ett all inclusive hotell för kaniner ;) jag återkommer… Har lyckats se till att jag har några veckor till på mig innan jag måste flytta henne i alla fall!

//Mickan