Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 512 ggr
Onslow
0

(S) Vuxen kaninhona

Har tyvärr behövt ta beslutet att sälja min kaninhona. Hon är en liten harkorsning, väger väl strax under 2 kilo skulle jag gissa, viltgråmantlad och född 11/9 2011. Jättetrevlig och duktig på att hoppa, dock strängt avelsförbud på henne då hon bär på bettfel (men hennes eget bett är korrekt så vitt jag kan se).

Trivs bra med andra kaniner då hon brukade ha en kompis som dog i oktober, fast funkar bra ensam. Lite rädd för hundar och främlingar men är väldigt trevlig att hålla på med annars - kan dock vara något svårhanterad när man bär och klipper klorna men annars ingen fara.

Är just nu innekanin men kan säkert flytta ut till våren om så önskas.

Fullt namn är Enchanted's Nine Eleven Lone Star, vi har gett henne smeknanmet Aki (uttalas som Acki) efter höst på japanska. Överlag en mysig och social kanin som älskar när man pratar med henne.

Hör av er till min mail, misslundstrm@gmail.com eller via iFokus om ni är intresserade. Pris är inte så viktigt - fast vi tänkte försöka sälja av alla hennes tillbehör och så vidare. Detta inkluderar vattenflaska, höhäck, Stampe smådjursfoder, innebur 120x60x60 ca, borste, två selar, två koppel, klosax och vad mer vi nu kan hitta.

Bilder på Aki och tillbehören kan ordnas om så önskas! Jag finns i Vaxholm, ca 4 mil norr om Stockholm.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Knuffar upp, hon måste tyvärr få nytt hem innan mars.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Sötfian är kvar fortfarande. Världens gullunge som skulle bli överlycklig av ett hem där de har tid och plats för henne!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr