Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 831 ggr
[Tilde]
0

(K) Dvv japantecknad

Söker nu även japantecknade dvärgvädurar, satinbärare är ett plus :) Letar främst efter honor då jag har hittat en hane jag förmodligen kommer att köpa (om jag kan hitta transport). Gul eller vit spelar ingen roll, men h*n ska helst bära på gula anlag. Upp till ett år gammal!

Söker kanin främst nu till våren, så om du har en nyfödd eller planerad kull är det perfekt!

Jag bor i utanför Köpenhamn och kan ta mig till Malmö eller Helsingborg.

PM:a gärna eller skriv här i tråden om du har någon till salu. Glad

19Jonna80
0

Föder upp japantecknad dvärgvädur, men bor ju i Jönköping.

Åker ganska ofta till Kristianstad. Men kanske en bra bit ändå…

Mvh Johanna

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur..

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur i olika färger

[Tilde]
0

#1 Mjo, det är väldigt långt bort.. skulle vara om man kunde hitta någon som pendlade och kunde ta med en kanin då… Ska tänka på saken :)

19Jonna80
1

Ja precis… Har både med och utan stamtavlor på ungarna. De som får bra teckning sätter jag stamtavla på, japan är ju svårt så inte allför många som är märkta Tungan ute

Du får tjoa till om det skulle bli aktuellt…. Skrattande

Mvh Johanna

uppfödning av dvärgvädur..

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur i olika färger

JessicaOlin
0

Har japantecknade kaniner till salu bor i Småland !

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Zakarias
1

Jag har 4 kaniner och 4 hundar (en dräktig) Och jag hoppas på en katt :)

[_hsleiufhbtv]
5

#5 Fel tråd? Flört

[Tilde]
0

#4 Småland är lite långt bort.. tror du det skulle finnas chans för transport till Malmö/Helsingborg eller liknande? Kanske finns någon som pendlar eller nått… Glad

[_hsleiufhbtv]
0

#7 Jag kan hjälpa till från småland, är ofta där och tävlar. Sen bor jag ju själv i Skåne, och kan lätt åka ner till malmö eller den lilla biten till Hbg :)

JessicaOlin
0

Är du intresserad då?? Har en 1,5 årig hona som haft 2 kullar :) Sen en hane som är lev klar nu :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[Tilde]
0

#8 Åh, vad snällt av dig! Skrattande

#9 Ja, möjligtvis! Har du bild på henne? :) Nu är det ärligt talat så att jag sitter och väntar på ett jobb som jag förmodligen kommer att få och ska därefter bygga en fyrafacksbur. Först efter det kan jag ta emot en ny kanin (därför jag skrev framåt våren)… Så jag vet ju inte riktigt när det skulle bli. Gillar jag henne kan jag ju tinga henne om det känns säkrare, när jag vet om jag får jobbet nu i veckan. Tungan ute

[RC1393]
0

Har en kull inplanerad i vår. Transport brukar lösa sig för det mesta, särskilt om man är ute i god tid :)

http://kanin.ifokus.se/discussions/50f51094d4ebea423f0067c2-intressekoll-dvargvadur?participating-1

[Tilde]
0

#11 Riktigt fina föräldrar, pappan var ju helt underbar! Skrattande Blir kul att se hur ungarna ser ut!

[RC1393]
0

#12 Oja, verkligen spännande! Tror verkligen att det kommer bli en jättefin kull, både till temperament och utseende! :)

Peak303
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer Trulls (hona) :)
egern/vit japantecknad zobel, född 20 april 2012. Finns utanför Helsingborg i skåne. Bär på både rex och satin :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Tilde]
0

#14 Åh, vilken sötnos! Vad ligger priset på? :)

Peak303
0

#15; Vill ha 200kr för henne. Hon säljs då jag inte längre ska satsa på satin/rex dvv. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Tilde]
0

#16 Ska absolut tänka på saken! Glad

JessicaOlin
0

Har du mail ja kan skicka till?

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙