Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1072 ggr
[Airo]
0

(S) Hedelins Skrillex

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger ut en enskild annons för lilleman, så det slipper bli krångel i den andra tråden..

Ska sälja lille Skrillex då jag känner att jag har för många hanar, plus att han skulle kunna få komma till någon som är mer intresserad av utställning än vad jag är.

Finns i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län, men ser helst att den som är intresserad försöker ordna transport om det är en bit ifrån.

Vid intresse, mejla victoriahedelin_@hotmail.se, skicka pm eller ring 0761855953.

Avelsförbud då han har Devil of Sungarden i släkten. (fick reda på detta förra månaden eller något, att Devil lämnar bettfel alltså, några månader efter att kullen föddes med andra ord, så vill inte ha skit om det.)

Hedelins Skrillex
Hane
Född 23 augusti 2012
Svart/Vit Japantecknad, dvärgvädur rex ev sb
e. blåzippans bongo, blå/gul japantecknad - dvv rex sb
u. stockrosens loranga, brun/gul japantecknad - dvv rex sb

En underbar kille som älskar att busa i gräset och att kela. Pussglad när det väl vill sig. En riktig liten skitgris dock.. Flört Vet inte riktigt vad han gör, men antar att han gnider huvudet i sågspånet där det är som mest piss, då han blir gul på huvudet ibland.. xD

Stamtavla (ringmärkt), h-bevis och övergångsfoder medföljer. 
Vill ha 500kr för min stilige prins.

[Airo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nytagen bild.

[Airo]
0

Kan ju säga att jag vill att han ska få bli en kastrerad hane hos den nya ägaren.

[Airo]
0

Putt

[Airo]
0

Putt.

[Airo]
0

Putt

Emmieline
0

Finns vart ( mobil inlägg)

Fridaaaa
0

#6 Ts finns inte kvar på iFokus, synd då användarnamnet har [] runt sig ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Melao
0

#6 Alla kontaktuppgifter finns i första inlägget :)

Oho för att satsa det sista på mirakel!