Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1077 ggr
Melao
0

(K) Ung hane (Helst kastrerad)

Jag letar efter en ung hane (minst 5 mån, max 2 år) som kan gå som sällskap till min hona. Han ska alltså redan vara kastrerad eller kunna kastreras inom kort. Ras spelar mindre roll, men han ska inte kräva pälsvård och inte väga mer än tre kg. Kaninen måste kunna bo ute.

Jag vill kunna använda kaninen till hoppning och kel, så temperamentet är viktigt. Jag finns i Borås, men kan komma och hämta upp på rimliga avstånd. Annars brukar transport kunna gå att ordna.

Jag kan skicka bilder och beskriva mer om hur han kommer bo om så önskas. Ta kontakt via pm eller mejl: magdalenasandstrom@live.se .

Oho för att satsa det sista på mirakel!

JessicaOlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en hane fast okastrerad ! 150 ' Leverans funkar för högre pris ! Silverekens Borat

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Fridaaaa
1

#2 Den är ju inte minst 5 månader gammal? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JessicaOlin
0

Nej 2

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Fridaaaa
0

#5 Hon sökte en hane som var minst 5 månade ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Melao
0

#2 Han var fin men för ung. Jag söker en hane i könsmogen ålder.

JessicaOlin
0

Har dock en hane på 1,5 år lejonhuvad dvv

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

JessicaOlin
0

Okastrerad

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Peak303
0

Jag har en hane jag ev. kan sälja bara jag vet att han verkligen blir kastrerad. Han är vit rödögd renrasig dvärgvädur. Jag köpte honom för Avel och utställning men visade sig att han har fel benställning på frambenen så han får inte användas i Avel. Född 6/6 2012. En underbar kanin, pussas och har sig.

Skulle de vara intressant skulle vi kunna diskutera lite via PM. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Elina.
0

Har en gul-svart holländare som söker nytt hem. Han e kastrerad, ca 6 månader. Pm'a om det låter intressant.

[maltemaja]
0

Har en kastrerad dvärgvädurkille japantecknad, mycket vacker. Kan tänka mig att sälja honom om han får ett bra hem med stora ytor att röra sig på då han lever så idag. Han går idag med två stötte frassetjejer så sällskap är bra. Han är född 2011-09-05. Jag bor i närheten av Vänersborg. Hör av dig vid intresse.

Zabbio
0

Jag är nyfiken på varför den ska  vara könsmogen men kastrerad? :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Peak303
0

#12: Hon ska ju ha den som sällskap till sin hona. Om hanen inte är kastrerad vill hon att han ska vara könsmogen så att hon ska kunna kastrera direkt antar jag. Då man inte kan(?) kastrera en kanin som inte blivit könsmogen ännu. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Sara-]1
0

Jag har enkönsmogen hermelin vitblåögd hane tillsalu om du är intressreserad? går att kastrera :) 400kr finns i Göteborg (kan ta han till borås om du vill..)

Är inte inne här så ofta, så mejla mig till sara_derek@hotmail.com om du är intresserad! han har stamtavla med för övrigt :)

[Hjärnans-virvlingar]
0

Min Dizzy söker nytt hem fortfarande… En helt undebar kille som tyvärr får för lite tid och uppmärksamhet här hos oss. Han blir 2 år i maj.

http://kanin.ifokus.se/discussions/50e6918bd4ebea591f00864a-s-svgul-japantecknad-dvv?participating-1

Melao
0

Jag har hittat en hane nu, så tråden kan låsas.