veterinär västra götaland
Tänkte kastrera mina hanar då de ändå inte är.något jag kan tänka mig ska användas i Avel, och jag tänkte kolla om folk känner till vilka veterinärer som är bra. Har kollat lite på dessa veterinärer: Villa Qrera Veterinärklinik - Ljungskile Distriktsmottagningen - Dingle Väntorps smådjursmottagning - Munkedal Är inte säker på att alla tar emot kaniner mn vet att de iaf HAR gjort det tidigare. Har varit i Lysekil(även de som har kliniken i Uddevalla) mrn kändr mig inte helt trygg med den veterinären och det var dessutom dyrt så jag kollar helst dessa först. Någon som varit på dessa och vet hur kunniga de är på kaniner? Då det handlar om iaf två kaniner så ska det helst inte kosta för mycket.
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
På kliniken i Ljungkile (Villa Qrera) var det ju en billig kastrering jämfört med t.ex. blå stjärnan, min hane kom hem energisk som om han inte blivit kastrerad och verkade inte ha ett dugg ont, de gjorde sånna stygn som förvinner av sig självt + man får med råd och det står vad de har gjort med honom.
Lämnade honom 8 och hämtade honom 15 ^^
Det kostar 900:- på blå stjärnan och det kostade 680:- på villa qrera tror jag
//Joanna