(S) Sv/gul Japantecknad DVV
Dizzy söker nytt hem!
Dizzy är en underbar kaninkille på ca 20 mån. Han älskar uppmärksamhet och ställer sig upp mot burdörren så fort man kommer i närheten. Bara för att tigga klappar och kel. Han älskar även att springa i sele och koppel och lystrar på sitt namn vilket är helt super då han försöker ta sig in i täta spännande buskar. Hinder hoppar han om han känner för det, men roligast är det att busa… rusa fram mot hindret, tvärnita, peta ner pinnarna med nosen och sedan hoppa… 
Dizzy har stamtavla, är reggad på 92p, är inte kastrerad men bör inte avlas på (jag står för kastrering om det kan ge honom ett nytt hem). Dizzy bor ute.
Dizzy får med sig: Bur, Spån, Halm, Hö, Foder, Matskål och vattenflaska, Kompostgaller för inhägnad, Sele, Koppel, Hinder och stamtavlan förståss.
Hemmet är viktigare än priset och därför vill jag undvika att annonsera på Blocket. Jag skulle dock vilja ha den symboliska summan av 100:-. (man ska inte skänka bort djur).
Hmmm… Jag glömde visst, Dizzy finns i Åkers Styckebruk utanför Strängnäs men kan levereras i hela mälardalen (Örebro, Norrköping, Stockholm, Uppsala, Fagersta).
Får jag fråga varför han inte ska avlas på? :)
Undrar precis samma som inlägg 4…
och isf vilka släktled ligger då bakom i stammen?? Tar gärna emot Pm om detta 
#0 #1 #2 SÅ söt! Jag smälter.. 
Hälsningar Lurvas11
#4 och #5 Dizzys första ägare säger att han ger upphov till urindropp. Jag själv har inte tagit någon kull.
Stamtavlan säger inte mig så mycket, han är en dansk import men jag kan pm:a en kopia på hans stamtavla på måndag om ni vill.
#7 Fick information om det av förra ägaren, väldigt tråkigt, hade gärna köpt honom annars, men som det är nu kan jag inte ha fler sällskapskaniner som inte bidrar till aveln än jätten jag har nu. Hoppas du hittar en bra hem åt honom, han verkar vara en kaninkille! :)
Puttar lite för denna underbara kille… Jag lovar att han kommer förgylla livet för den som har tid att ta hand om honom.
Tyvärr finns ni för långt bort… annars var han en urfin kille! Hoppas han hittar ett bra hem :)
Vädigt fin kille, låter som han är jättmysig, hade definitivt tagit hand om honom om jag inte bodde så långt bort och ifall jag hade plats, älskar japantercknad dessutom :)
#10 och #11 synd att ni bor så långt bort…
Puffar för Dizzy igen… och hoppas någon kan tänka sig att älska honom.
Det finns inte möjlighet att leverera honom till kalmar län?
#14 om du inte behöver hans bur kan säkert en transportör hittas. Är du intresserad av honom? 
#15 - Burar har jag så det räcker och blir över, letar nämligen efter en kastrerad hane som ska bo tillsammans med min hona! 
tittat på honom såå många gånger, är kär! ♥ :* Men får inte ha kanin för mina föräldrar :( Annars hade jag tagit honom direkt ♥ Hans öron

#16 Jag pm:ar dig!
Dizzy söker fortfarande nytt hem…