Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 734 ggr
twinnie
0

Nu har min rabb-it sele kommit :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har min blommiga rabb-it bogsele kommit :)

Superfrächt material och verkar riktigt tålig :) Rekomenderar starkt tillverkaren www.rabb-it.se :)

KvirrZ
0

Vilken söt :)

- Mvh Emma

jees94
0

Guuud vilken gullig<3

[Quellii]
0

Vad fiin :D Synd att dom har sommaruppehåll ;P

Keligast
0

Vad fiin :) Är det Moses eller skall din nästa kanin få den?

Flippa
0

Sånn har Zoie här på KIF :) Fin! Har beställt en bog men man kan inte beställa på 2 hela veckor nu!

JMax
0

Gullig!! Jag ska med beställa, jag kan bara inte bestämma mig för Vilken färg?!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lolitas
0

Jag har två därifrån. En ljusrosa med koppel. UNDERBART och sen så hade hon ett par selen hon hittat i en korg hemma. De sålde hon för 50 med frakt, jag köpte ett och det va i exakt samma skick som der ljusrosa nya jag beställde.

Frida skoglund är helt klart bäst på selar!

Taci
0

Tuff sele ;D

Är bogselar bättre än H-sele? Vad är skillnaden ? Förutom att dom ser ut o sitter olika, vilken är att föredra ? :)

[Niike]
0

Har också tänkt beställa därifrån till Alpha. Men hon behöver förmodligen en måttbeställd:/ Och då måste hon bli vuxen innan jag kan beställa .. Men ska nog beställa en bog till Niike eller Fia också:) Selen var supersnygg Tilda! :D

twinnie
0

Tack :D Nu behöver bara min lilla tös komma .. Så jag har en kanin att stoppa in i selen, haha ;P

#8 Jag tycker personligen bättre om Bogselen. Tycker den är lättare att sätta på. Dessutom drar Moses inte lika mycket med den, har jag märkt. Glömde hans bogsele hemma när vi skulle till landet och fick ta en gammal H-sele. Stoor skillnad. Med bogselen stannar han om han springer för långt och kopplet blir stramt. Inte med H-selen.

[Niike]
0

Haha jaa:) Det är ju en fördel;) Annars får du väl klä ut Moses till en söt liten tös, så vips kan du använda den på honom med:D F'n vad smart jag är!xD

KajsaM
0

Så gullig :)

Taci
0

#10, okej. :) Tänkte satsa på en bogsele till min nästa lilla nin, har bara haft H-selar :)

När får du hem den nya då?

Lolitas
0

Bogsele e bra för kaniner med lagom takt som inte drar. Ska man stanna eller svänga lite lätt med koppel så tar det i bogen istället för halsen. Däremot så "hänger" sig lätt bogselen på springingar kaniner och skär upp mot strupen

H-selen är alltså i mitt tyckte lämpligare för springiga kaniner. Personligen använder jag dock enbart H-sele med tassrem.

twinnie
0

#13 Den 18 Juli förhoppningsvis :)

#14 Har motverkat springigheten hos min kanin rejält. Och vad jag sett sitter den ganska bra på just bogen.

Lolitas
0

#15 då trivs hon säkert bättre. Jag säger bara vad jag ser, när man sitter vid domarbordet på tävlingar speciellt nu när jag dömt så har jag lagt märke till att det ser obehagligt ut för springiga kaniner.

twinnie
0

#16 Jo ;) Du är domare va? Tror jag såg dig på hoppningen på sollentuna mässan iår :)

Lolitas
0

#16, Håller på att utbilda mig till en. På Sollentuna dömde jag inte, satt och snacka i micken bara så den stackars domaren slapp skrika sig hes. Jobbigt värre efter 4 timmar speciellt när kompisarna tryckte godis i munnen på mig så jag inte kunde prata xD

SaraB
0

#8, jag tycker också bättre om bogselen då den går fortare att sätta på. Men min minsta kanin Mimmi är väldigt snabb och hoppar ur bogselen, så hon använder H-sele. :)

ciss
0

Har 2 selen och är jättenöjd, så jag & Fanny ska beställa fler selen. Jag har 2 selen till Engla (vitt och purpur) och hon har 3 selen till Embla och Emilo (grått, turkos och mörkgrön). Vi båda är supernöjda med våra selen så vi ska beställa fler snart, och då blir det nog ett blårandigt  &  ett rosa till Engla.

Rekomenderar dem också, superstarka och fina selen!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Noa-Nisse
0

va fin :P jag ska beställa en ko antagligen tror jag =) den ser så himmla fin ut tycker jag iaf! :P men den som du tog var också himmla fin!

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Zoie]
0

Jag har en lika bogsele :) Dom är söta :)