Bilder! Ungarna 2 veckor.

Vilka sötnosar!! :D Du borde lägga in bilder mycket oftare :D Dom är ju så fina!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Gud så söta, *Käär* :)<3

Guuuud vad gulliga<3<3

Gud så sööta :) Dom växer fort!! Åhh jag vill ha en XD
Åh :O Domär ju helt underbaraa :D:D

ååå vad söta <33
Så himla söta! :D
- Mvh Emma

ojojoj så söta! *kääär* :)

Guud, så hiiimla söööta!!!!!!!!!!! Jag vill ha en!! Men jag tror du bor för långt bort tyvärr!! :(

^Jag vill ha den som du kalla mini-Albin
#5: Nämen gud vad näpen! Helt underbar!! *kär*
Åh, så söta ungarna är :D Hur ska du kunna skilja dig från dem sen?=/ Jag skulle ha jättesvårt för det med såna där sötnosar!
Huuuur har jag kunnat missa den här tråden! *arg*;P Gud vad söta de är nu när de öppnat ögonen :) Jag är sååååå sugen på en, o speciellt den vita, å det vet du, Matilda;)
Måste bara tillägga.. gud vilken shyst mamma ;D Bara ligger å slappar, medan du plockar me småbebisarna :D Redig sköning ;D

Mamman ser väldigt stor och härlig ut , men det är väl en Belgisk jätte eller? eller är dom ännu större?
#22 Det är ingen belgisk jätte!Dom ser juh helt annorlunda ut och så har dom ingen lång päls!
Helt underbara ungar…Den vita var sååå charmig!!Men nu blir jag förvirrad har inte den bruna ungen dött?!?:O
#22: Mamman är en korsning? med lejonhuvad i. Alltså en dvärgkanin :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Gud vad söta! *Ler*

naaww vilka sötisar <3

Jättesöta !!

Sötaaaaaa!!

#6 är den hel vit?? blåaögon?
#3 Fy f'n så otroligt söt!<33
Matilda, jag kommer och tar den när den är 8 v , så att du vet;) De är jättesöta allihopa , men jag sitter fortfarande som klistrad vid mini Albin :) <3
Jisses vilka sötnosar Matilda!! :D

Hur mycket kommer de att kosta??

Hihi jag vet! De är underbara! Igårkväll när jag gick ut för att stänga åt Gizmo kom alla ungarna utskuttande ur boet samtidigt för första gången :)
Gizmo är en korsning mellan dvärgvädur och lejonhuvad :)
Ungarna kommer kosta ca 200 kr.

#33 Då ska jag spara om jag ska köpa en

20: Du har första tjing på den vita om det är en liten kille eller på någon av de andra ljusa om den vita är en liten fröken :) Men det känns verkligen som att det är en liten hane.
#35, visst gör det :) (Säger jag som inte ens träffat dom haha), men det känns som en liten pojk =) Han låter ju underbar till sättet, så som du beskriver honom också :) Ska bli intressant å se vilka som är flickor å vilka som är pojkar :) Den lilla bruna känns verkligen som en hona, när jag ser på den :P
shit! det är som små gosedjur!! jätte söta är dom! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Så himmla söta dom är =D

Har du mer bilder ?
#39, kolla under Bilder, på "Bilder. Ugarna ute i gräset", hon lägger upp en ny tråd då hon har nya bilder, o inte här, eftersom dom inte längre är 2 veckor gamla ;)