Bära/hålla kanin! (Referensbilder)
Hej!
Jag tycker om att måla, och i julklapp fick jag en stor duk på 50x70. Jag är jättesugen på att måla en tavla med kaniner, och för det behöver jag lite referensbilder. Jag har tittat lite i tråden "Du och din kanin", men jag undrar om det kanske finns fler bilder. Kändes OT att posta i den andra.
Referensbilderna kommer jag att använda för att få en uppfattning om hur det ser ut när en kanin blir buren/hållen. Jag kommer alltså inte att måla direkt efter bilden.
Letar specifikt efter bilder på när ni bär eller håller era kaniner. Kan även vara kul med bilder på kaniner som tex sitter på axeln.
Här är en bild på en tavla som jag gjorde inför jul, så får ni en uppfattning om hur det kan se ut.
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
Tack så mycket! :) Precis vad jag letar efter! Vilken sötnos!
Varsågod, kul att kunna hjälpa till! :)
Tack! :)
Har aldrig målat på en sån här "stor" duk förut, ska bli kul att komma igång! Får visa lite progress bilder sen.
Riktigt snyggt!! :D
Ooh ser fram emot resultatet :D
sit pommes frites va duktig du e!!!!!!
underbara bilder!!
Tack så mycket! :) Ska bara lägga skisserna på lite kalkeringspapper så kan jag börja måla sen.
Skynda dig med målnigen! Vill se det fina resultatet!!!!
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
Tack så mycket! :) Ska väl starta en progresstråd, men kanske inte i det här forumet? Lite OT är det väl.
Berätta gärna vilket forum du lägger det i och vad du döper det till så man kan följa :)
Hej! Jag har skapat en tråd på Teckning iFokus med namnet Kanintavla, ni hittar den här: http://teckning.ifokus.se/discussions/50def4d9d3b4fd37ba0008c9-kanintavla-wip
:)
Haha :P