Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 744 ggr
[MiniPim]
0

En fråga om insider?

Hejsan! :)

Jag undrar en sak när man blir Insider eller vad nu det heter kommer man kunna avsluta insider'n efter en månad typ ?

Fridaaaa
0

ja det kan man.
Står exakt hur det går till när man går in på "mina inställningar" och sedan gå in påinsider :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
0

#1 Tack :)

Vet du hur man får en bild med på ssignaturen?

[EllenAlicia]
0

hur blir man Insider?

[MiniPim]
0

Gå in på ''Mina inställningar'' och där till vänster längst ner står det ''Ifokus Insider'' Glad

Fridaaaa
0

Man kan även köpa Insider för 200 guldmynt
Annars kostar det 20 kr

[Momiji]
0

# 2 Om du går in på "mina inställningar" och sen "signatur" så står det bland annat "… får ej innehålla bilder eller logotyper…" så man ska alltså inte ha bilder i sina signaturer. Hade helt missat det själv tills jag blev upplyst om det av en annan användare

[MiniPim]
0

#5  Var ser man hur många Guldmynt man har?

Fridaaaa
0

#7 Gå in på din profil så är det en skattkista där med hur mycket mynt du har:)

[MiniPim]
0

#8 Tack :D

WilmaP
0

Väldigt gammal tråd men jag frågar här istället för att skapa en ny. Om man ska skaffa Insider genom att köpa med Guldmynt, måste man då köpa en "gåva" till sig själv? Jag hittar iallafall inte vart man kan betala med Guldmynt när man går in på "iFokus Insider" under inställningar.

CorneliaAndersson
0

Ja, när man ska köpa en Insider för Guldmynt så får man skicka det som en present till sig själv :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

juliafrojd
0

Vad är Insider?

WilmaP
0

#11 Jaha, okej.

Och finns det någon som vet hur man laddar upp flera bilder i ett inlägg? :)

Ztrawberries
0

Man höger klickar och sedan trycker man på infoga/redigera bild :)

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

juliafrojd
0

Vad är Insider?

WilmaP
0

#14 Tack!

#15 Man kan vara InsideriFokus och det är som en "extragrej", man får tillgång till lite flera saker här på sajten. Man får till exempel ha med en signatur i slutet utav sina inlägg, man kan skriva anynoma inlägg osv. Det kostar 20 kr/månad som man betalar via sms eller så kan man köpa Insider för 200 Guldmynt.