Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 648 ggr
[Tilde]
0

Intressekoll lejonhuvade ungar

Charlie, mina fina vitblåögda hermelin/lejonhuvade kanin är med största sannolikhet dräktig och parad med min lejonhuvade fina kanin Willow, som är isabellabrokad. Ungarna kan komma snart eller om några veckor, så jag vill gärna se om folk skulle vara intresserade!

Vill hellre sälja ungarna till folk på iFokus än lägga ut annonser.

Här är mamma Charlie:

Charlie är väldigt nyfiken, men lite skygg. Hon tycker inte om främlingar, utan det tar ett tag innan hon litar på en. Ibland är hon på myshumör och hoppar upp på en och pussas, men ibland vill hon inte bli klappad.

Och här är pappa Willow:

Willow är extremt snäll och gullig. Han älskar att hoppa upp i knät och pussas.

Ungarna blir 75% lejonhuvade och 25% hermelin. Hade tänkt mig ca 200 kr/st, såklart beroende på hur de ser ut :) Säg gärna till om du skulle vara intresserad!

Vi finns förresten i Danmark, norr om Köpenhamn. Det är möjligt att fixa transport till Malmöområdet. Annars kan transport säkert ordnas till andra städer och områden.

Emmetem
0

Blev det några ungar? :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

[Tilde]
0

Japp, de är alla sålda nu :) Men det kommer en ny kull i vår! Skrattande

Emmetem
0

Åh vad roligt! Har du bilder på hur dessa ungar blev så att man kan se hur de eventuellt kommer se ut? :D

[Tilde]
0

http://ninerna.blogspot.se/ Här finns massa bilder Glad Du kan klicka på kategorin "ungar" om du vill se bilder från när de var väldigt unga :)

Emmetem
0

Åh vad sött! Dock söker jag ungar redan nu och fram till cirka mars Rynkar på näsan

[Tilde]
0

#5 Aww okej, våra ungar blir inte leveransklara förrän i maj om vi ska para kaninerna i februari. :/

Emmetem
0

Åh vad synd :( För de var sjukt fina de små pälsbollarna! Glad