bild att låna ut till mig
Hej, jo jag tänkte ju bygga en bur till skalman.. men det måste vänta lite för jag kan inte just nu.. men iaf, så ska den vara vit utanpå och så ska det vara en kaninschablon på framsidan i antingen svart eller mörkgrått..
så jag undrar om ni har någon bra bild från sidan på en kanin med uppåtstående öron.. som jag kunde göra om till "lito" och sen förstora och beskära.. sen skriva ut på plastpapper och sen skära ut så jag sen kan sätta den på buren!! =)
om ni skulle vilja så skulle det vara jätte bra! jag har provat med skalman, men det ser konstigt ut när öronen hänger… :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

#1.. jätte fin bild och jätte bra vinkel, det är precis så jag menar!! men du har ingen bild där man ser hela kaninen,, alltså jag menar där man ser benen också?! 

jätte fint!! jag ska prova med bild #1 och bild #4 för de är i perfekt vinkel! ett plus på den sista är att man ser benen! =) tack så hemskt mycket!!
Blir nog jättebra!:) Du får ta kort sen och visa hur det blev!:D

Blir säkert jättesnyggt!
tackar! jo jag ska fota hela bygget liksom.. så jag kommer lägga in "steg för steg" bilder här inne! =)

Vad snyggt det kommer at bli :)
Så där vill jag med ha ;P Kommer säkert bli skit snyggt ^^

Kommer nog bli skitfint! =D

Det kommer att bli jätte najsig och häftigt , har en stor känsla av det! Lycka till!
Vilken bra idé! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#13.. hihi. okej då får jag försöka lita på din kännsla XD
men men,, jag kommer nog endå inte bygga den fören sommarlovet är slut antagligen! :P måste skraffsa ihop lite pengar först!

vad kul att du tog bilden på tjoffsen:D jättefint!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Den blev jätte bra!!
#16.. jaa. det var ju en riktig posarkanin det ju! :P
jätte fina bilder.. vad är det han har vunnit på den bilden med pokalen?! =)

hedelspris på kaninutställning i berga (stockholm skaf.) han fick 94,5 poäng, alla över 94 fick hederspris, den som vann fick 95 poäng:P
ojdå det var ju jätte bra det ju! ja han ser ju väldigt stolt ut där vid pokalen! ;P sötingen!

hihi, ja::D