Har ni andra djur?
Jag läser nästan allt här inne och älskar att titta på alla bilder utav era söta kaniner, men jag älskar inte bara kaniner utan alla djur. Därför skulle det vara roligt om ni som har flera djur än kaniner kunde lägga in en bild på dom och kanske skriva några rader om era djur. Själv skulle jag vilja ha får,getter,höns,två hundar,en kelgris och några hästar i stallet men jag är realistisk och inser att det hinner jag inte med just nu.Men förutom våra fyra kaniner bor det i ala fall tre katter hos oss(fast dom tycker nog att vi bor i deras hus).
Här under kommer bilder på mina kissemissar
hej jag har en hund som är mitt liv så har jag 3 marsvin och 2 katter
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Vad fin Anja är. Det är jobbigt när djuren blir gammla man vill gärna att dom ska leva förevigt. Men det är ju skönt att hon är så pigg.
#8 Ja, hon är väldigt fin för att vara så gammal. Nästan inte gråhårig alls, och fin i hullet och så. Dock har hon fått en knöl på sidan som är lika stor som en enkrona ungefär men hon far inte illa av den och det är ju bra:) Och tro det eller ej men hon har börjat löpa igen! Det var väl ca 1 -1.5 år sen hon gjorde det sist! Och nu har hon börjat igen! :P
Får + lamm har vi också, här kommer några av dem. Matilda med sina tre lamm, i våras:) I bakgruden är Isa med sina två lamm. Dock ska lammen till slakt sen, men jag hoppas vi ska behålla min favorit som är det svarta lammet på bilden (A) <3 Fåren är jättetama och snälla, och jag går gärna ut och sätter mig i hagen och pratar och myser lite med dem:)

Jag gjorde en sådan här tråd för några dagar sedan, så det finns redan en likadan tråd.
Hur som helst har jag ett svenskt ridponnysto, svart med stjärn & strimma. 12 år & triangelmärkt, jättefin.
Två katter - Kattja (75% skogkatt & 25% bondkatt) & Tweety (25% skogkatt & 75% bondkatt). Kattja är mormor till Tweety och typ röd, & Tweety är typ krämfärgad och vit.
Har två marsvin också: Nattvind & Snöboll. Nattie är en D.E engelsk crested, golden. Snutte är en amerikansk crested med massa olika färger, det går inte riktigt att beskriva. Båda är snart tre år.
Och så Engla såklart, blå brokad (scheck?) hermelin fuchs som är ungefär 4-5 månader. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Alla djuren är jättesöta.
#13,jag funderar lite på att köpa får för vi har såå otroligt stor tomt. Hur sköter ni dom på vintern och vad äter dom?Är det något speciellt man bör tänka på. Måste man klippa ullen på dom?
En undulat finns också i huset, men har ingen bild på honom. Han är en grön, väldigt pratglad gosse som tyvärr är ensam för hans "fru" dog för något år sedan.

#14,ber om ursäkt måste ha missat den hoppas du inte tar illa upp.Jättesöta djur du har.

#16 Det tycker jag du ska göra! Med hjälp av lite pellets kan man få får supertama:D
Vi har dem för att de betar/trampar ner gräset i hagarna så att det inte växer igen. På vintern får de vara ute också, men de kan gå in som i ett hus som skydd för vind och snö. Dock är det ingen skillnad på temperaturen i "skjulet" och ute. De får fårfor och betfor + ensilage eller hö på vintern. På våren får de hö och fårfor + betfor. På sommaren får de inget utan klarar sig enbart på gräs. På hösten får de hö + fårfor och betfor när gräset börjar försvinna. Ullen klipper vi på våren , varje år^^ :)

#24 Stark och fin färg!:)
jag har en dvärgpudel hane vid namn Timmie på 6 år! han är min lilla ögonsten! jag gör allt för honom och han allt för mig! han älskar Agility och snart ska vi till SM i Stockholm för att tävla. Åker buss upp med honom. ett säte till mig och ett till honom. i 60 mil! :P så det ser jag mycket fram emot. han kan en del konster också som jag lärt honom! ex. ta av strumpor. plocka upp sakor och lägga i korgen mm.. mm.. =) här är han på bild! min lilla Timmie!
Medarbetare på Hundar.ifokus
#31 Awww så söta!
#35 Nämen herrugud så söt! <3 Kan man bli sötare?! :)
#37: Mja, fast jag e sötare
Nä skojja bara ^^
#36: Gud vad söt Siri är ;D
#36 TJORVEN<3 *älska* (A)
#38 haha okej då, men valparna kommer tvåa;)

Jag har inga andra djur än kaninerna .. men man kan säga att syskonen är som vilda djur ibland 

Jag har bara en kanin, Yuki. Men just nu passar jag också en till kanin, Jocke-Bambam, och två marsvin, Popcorn och Chips.
#45 & 46 Jättefin hund du har!
- Mvh Emma

#45 Sånna hundar är så söta!
Tack så mycket :-) Hon är min älskling över allt annat!

Söta barn du har! :) Och jag känner igen det där med "vilda som djur" *ler* Fast jag bara har ett barn (3,5år) :)

Vi har:
- 15 kaniner
- 2 hundar: en dobermann/pinscher & en Amstaff
- 2 katter + 3 kattungar
- 4 Indiska Löpankor
- Höns
Ja det är vad vi har =)

#52 och #53 Ohh, supersöta och fina!
Åh så söta råttor :D
- Mvh Emma
#57 haha så söt :)
- Mvh Emma
Har min guldhamster Nalle-Maja. ^^
Och i höst blir det att tillkomma en liten valp. =)
två kaniner 6katter en iller 3hundar en häst och en hamster
#60 Har du skaffat iller nu?
- Mvh Emma
ja
men kaninerna och illern är inte i samma del av huset tills kaninerna är sålda

Roligt Ninni med en valp :D Vilken ras??

har fler djur men orka rabbla upp

Sju hästar, två höns, en tupp, tre hundar å så en kanin förståss och en till på väg!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jag har haft gerbiler och gerbilungar med mamman är död nu, och ungarna är nån annanstans.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#64: Inte helt klart än. =) Är 3 raser det står emellan:
1. Amerikansk Staffordshire Terrier
2. Engelsk Staffordshire Terrier
eller
3. Amerikansk Bulldog
Får se vilken det i slutändan blir. ^^
Förhoppningsvis en Engelsk staff. =)

Hehe, ja dom är fina allihop :P
Har ingen kanin :P Men snart ;) Hoppas jag iaf :P Jag har 2 hundar hur som helst och 4 råttor =) Ginza som är den äldsta hunden är blandning mellan Husky och Groenendael och Qendra min valpis är blandis mellan Doberman och Mellanpinscher :D Och råttorna är 3 dumboråttor + en GP råtta =)

Vi har ca 50 kaniner, ca 50 får (inkl lammen) 4 katter
5 shetlandsponnyer och tre myskankor.
Samt ett gäng inak samt betes hästar.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Jag har : 1 St Barnhards hund Betsie ,1 blå pannad amazonas (papegoja) Ronja , 4 katter Sigge Saga Douglas och Trulsa, 2 skuldpaddor Ronny & Ragge ,7 Hönor 1 tupp , 3 fårskallar mickee, nicke & nilla, Och så klart alla kaninerna, 4 jättar Sabina Vanässa Tyfuss och ? ? (ej döpta) + 7 ungar , 4 Tanar , 1 Fransk vädur Agust,15 hopp och kel kaniner(vädurs&lejon&rex korsnigar) (nåågra delar jag med min syrra:)
bild #65 är min hund med XD (familje hund) Betsie <3<3
Jolly Jumper på bilden :)<3
marsvin, katt och 2 kaniner c(:

#50 , det är inte mina barn, det är mina syskon
Jag verkar vara den enda på hela kanin.ifokus som inte har några andra djur än mina 2 kaniner?
Men jag tycker det räcker gott och väl! ;)

#79 Jag har ju bara en kanin. :)

# 79 Jag har också bara mina två kaniner!
#58 tack :)
Pinscher2: Kan du rekommendera någon uppfödare? Så man kan hålla utkik ifall det kommer en kull i höst, som man ev kan vara intresserad utav. ^^

NinniH: Ruscles Kennel i Göteborg (därifrån kommer Lyqz), Kennel Rondevu (de har Lyqz pappa). Fast när det blir mer valpar där vet jag tyvärr inte. Sen kan jag rekomendera www.amstaffwebben.com där finns en massa härliga bilder och ett gäng uppfödare Du kan kolla in.
#83 Min kompis ska ha valpar :P Renrasiga amstaff valpar då =) Men de blir nog inte lev klara förrän i september el. oktober om jag nu räknade rätt ;) Skulle iaf inte rekommendera Needfulthings till ngn.. Är nog en av de sämre uppfödarna i sverige..
#85: Okay. Ja, vi vill ju ha från riktigt bra uppfödare. Ska ju gå ihop med 3 kaniner, och i framtiden barn. =)

Jag har två guldhamstrar och en kanin.
#86 Ja, min kompis hundar totalt älskar allt och alla =) Och den tiken hon ska få valpar med älskar att bada :P Hon blir helt tokig när hon ser vatten :D Men ja, jag håller med om att de ska passa med både djur och barn =) Amstaffen är nog en av de bästa familjehundar som finns ;) Om jag inte hade 2 st redan så skulle det nog blivit en renrasig Dogo Argentino och senare en Amstaff =) Fast det lär nog bli en Dogo iaf, men först nästa år =(