nu har lilla TOSCA kommit ....
Tingade en liten tjej i tisdags och idag hämtade vi henne!
Hon är en Fransk Vädur i färgen viltgul, sa uppfödaren. Är det så? 
Tvingade iallafall över min kompis att fota henne. Hon skickade just bilderna till mig på mejlen. Vet inte varför de blev så små? nån som vet det?
Pojkvännen döpte henne till Tosca direkt… men jag vet inte… kan ni något bra namn som kan passa henne? 
sicken sötnos
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
ja hon e viltgul ;)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Jättejättsöt! O Tosca var ju döfint!? :)
Jättefin!
- Mvh Emma

vad sööt! jag tycker hon skulle passa i tingeling ^^
Oh så söt! Viltgula franska vädurar är otroligt fina! Och jag tycker inte du ska döpa henne till något annat, för hon ser verkligen ut som en liten Tosca:)
Hihi, tack allihopa! Det var min pojkvän som ville ha en Fransk Vädur. Var lite tveksam först eftersom de blir rätt stora. Men vi håller ju på att bygga ut kaningården så då byggde vi en extra stor bur ifall att. Hon bor nu i en utebur med måttan 140x90 cm med tillhörande Hage på 2x2 m! Så hoppas hon trivs iallafall.

söt:) du vet väl hur stor hon kommer bli när du blir stor?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jadå
min pojkvän's lillasyster har en belgisk jätte som bodde hos oss förra sommaren när hon var på språkresa, och de blir väl lika stora ungefär?
#10: Franska vädurar blir lite mindre än belgiska jättar, men skiljer inte alltför mkt i storleken.
Belgiska jättar ska väga 7kg och uppåt, Franska vädurar 5,5kg och uppåt.
Supersött med en viltgul frasse! ^^ Skulle också gärna vilja ha en, men blir lite svårt med både BJ, 2 dvv och så en frasse i lägenhet. :P
NinniH:Tack så mycket för infon!! Åh, Belgiska jättar är för härliga! min pojkvän har en förkärlek för lite större kaniner, medans jag gillar dvärgvädurar, hermeliner och dvärgharar och skillnaden är ju stor!
Tosca är lika stor som min kompis dvärgvädur som är 5 år gammal. Och Tosca är ju 10 veckor bara! Men det ska bli kul att se hur hon utvecklas.
Jag bodde också i lägenhet förut, men flyttade hemifrån i December förra året. Flyttade då till min pojkvän som bor i en liten villa med stooor tomt. nu håller vi på att bygga kaningård för fulla muggar!