Musikalisk kanin?
Märker att snuttis gillar musik eller något åt de håller, lyssnar oftast rätt lugna låtar och märker att han kommer kring fötterna på en då eller rakt upp i famnen dock får de inte vara "livat" på kvällen då jag märkte engång att han vart så suur när jag satt uppe rätt sent några kvällar och kollade tv eller lyssnade musik, Vivvi vet jag faktisk inte då hon bor ute men man får ta reda på de nångång :P
Haha vad roligt att det finns fler som märkt av det :D Min sabo trodde ju jag var galen när jag kom och påstod att kaninen hade musik smak men blev snabbt övertygad då hon under lugna låtar direkt går och myser ner sig i soffan eller mellan oss och slickar fridfullt på närmaste objekt. Medans om det är musik hon inte tycker om kommer hon genast och puffar på mig och byter jag då inte låt tar hon ett stadigt grepp om mina byxor med sina tänder och släpper inte taget fören låten är borta eller bytt xD Dom gångerna hon har bitit sig fast har det varit en riktigt skränig dubstep låt som spelats och det uppskattas absolut inte. Och folk säger att kaniner är tråkiga husdjur ;)