Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 326 ggr
ikea
0

Nu bor dom tillsammans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår eftermiddag satte jag äntligen ihop mina fyra kaniner, Harry,Fia-Lotta och deras två barn. Harry och en kaninunge har tidigare bott helt själva. Jag vet hur revirtänkande kaniner är och jag har varit så nervös inför det här, har mest sett blodiga slagsmål när jag tänkt på det. Men inte ett slagsmål blev det (skönt).Dom luktade på varandra och i början jagade dom iväg varandra men allvarligare än så blev det inte. Dom hade fullt upp med att undersöka sitt nya hem. Jag kollade dom i morse och hittade inte det minsta sår på någon av dom.Idag har ett par av dom tilloch med sovigt brevid varandra. Är så glad idag!

En bild på när"mammakanin" och "pappakanin" delar på frukosten

ikea
0

Efter en stund vill även deras dotter smaka på frukosten

ikea
0

Det är bara den här lilla damen som fortfarande är lite försiktig mot dom stora kaninerna men det har blivigt bättre under dan

[Niike]
0

Åh så fina de är! Skönt att de inte har bråkat! Kaninen till vänster på bild #0 hade verkligen fin färg!:)

[Niike]
0

#2 Vacker färg hon med! Vad är de för raser?:)

Tina-A
0

Det låter som det går bra :) Men fortsätt hålla ett vakande öga över dom!

Jättesöta var som allihopa i alla fall :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Jättesöta hela bunten :D

- Mvh Emma

huldisen
0

Kul att dom funkar ihop :) och söta är dom allihopa.

ikea
0

Tack för alla snälla ord!

#3, jo hon har en härlig blandning av färger i pälsen. 

#4,det är blandraskaniner. Vet faktiskt inte vilka raser dom har i sig. Jag har dom bara till sällskap. Men alla fyra är så lugna och keliga och kommer gärna fram och vill bli klappade. 

#5, självklart kommer jag att fortsätta titta till dom, jag tror att det är en fördel att dom har så stora ytor. Annars kanske det inte skulle gått lika bra

ikea
0

Idag har det gått ännu bättre. Den ljusbruna kaninungen har blivigt en i gänget och är inte rädd längre. Så imorse vågade hon också smaka på frukosten tillsammans med resten av sin familj. Jag måste bara dela med mig lite för jag är så lycklig för att det funkar så bra.

ikea
0

När jag tittade till dom på eftermiddan låg Fia.Lotta och njöt medans Harry tvättade henne. Speciellt sällskapliga Harry verkar lycklig över att få så många kompisar. Han är kastrerad så han funkar bra ihop med mina honor.

Tina-A
0

Dom är ju så vackra!!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Vad mysigt de har det :D

- Mvh Emma

Keligast
0

Åhh vad roligt att allt går bra med alla 4kaniner :)

Zilja
0

Vad bra att det gick bra att sätta ihop dom (:

myriis
0

Kul med fyra kaniner ihop ;) Söta!