Färg till kaninburen
Håller på att bygga en utebur till kaninerna och funderar på Vilken färg? vi ska köpa - det blir troligen kallasfalt i botten, men vilken sorts färg är bra att måla med? tips?? :)
Jag hade kört på Lackfärg. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ska kolla upp lackfärg! Tack :)
Falu rödfärg
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Namnet att döma så är det inget alternativ då buren ska bli vit! Men tack ändå
#4 Det är ett märke. Röd är orginalet, men tror även dom har vit nu ;) Vet att dom har grå iaf
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Jag använde mig av märket Caparol. Frågade efter den giftfriaste färgen de hade och de tipsade om denna, den används tydligen till barnleksaker och skulle vara okej för tuggande kaniner. Ska kolla på burkarna om det stod något mer. Dock var den lite för dyr för min smak (fick reda på det lite för sent). Annars har jag hört att ÖBs golvfärg ska vara bra :)
/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård
#5 Jahaa okej!
#6 Vet du vilken sorts färg från caparol det var? Vi körde också på en färg därifrån, och funderar nu på om den är ok att måla även insidan med denna. :)
#7 det var någon blank. Tror inte den hette något speciellt. Den ska vara okej att ha inuti med, det hade jag. Det var den giftfriaste färgen de hade:)
/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård