Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 506 ggr
Mysterious
0

*Kaninvakt åt alfred??*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det visat sej att min morbror inte alls kunde passa alfred!Han sa att han kunde 100%.och nu säger han att han har fått jättemkt jobb!Blir galen om jag inte hittar någon som kan ta hand om freddie!
Det är bara någon vecka elr 9 dagar som jag är borta!
Helst i Göteborg då ingen här hemma verken vill elr har tid att köra honom någon annanstans :'(
Om nån inte bor i gbg som kan och vill ta hand om han under denna vecka jag är borta får ni gärna komma och hämta honom,bur följer med om det är nödvändigt,annars om ni har en bur som han kan vara i så är det helt ok!Mat och andra tillbehör följer med såklart!KAN betala om det önskas!Bara jag hittar nån som kan ta hand om han,det är runt den 16 juli.För mer info skriv till mej på min sida elr adda min msn Diana___1994@hotmail.com

Tack för att ni tog er tid att läsa detta!!                    Kram Diana Z <33

[Niike]
0

Hade jättegärna tagit hand om honom om jag bodde närmre. Tyvärr bor jag en bra bit ifrån, i småland. Men hoppas du hittar någon som kan se till honom!

Flippa
0

Bor i Borlänge

twilight
0

Jag hade också kunnat tagit hand om honom, men bor i

stockholm och jag är borta den 9 juli :(

KvirrZ
0

Hoppas du hittar någon :)

- Mvh Emma

Mysofi
0

Bor för långt bort tyvär…

Denna kommentar har tagits bort.
Mysterious
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För vi ska åka genom småland ner till ystad…men jag har inte pratat så mkt med mamma än för hon vet inte att morbror inte kan ta hand om alfred …. ska säga till henne när hon kommer hem från jobbet…Fast jag tror inte jag kan ta honom någon annanstans än gbg för när vi ska till ystad kommer vi säkert ha massor med bagage Fast om bur inte behövs så tror jag det inga problem :) 
:''''''( måste hitta någon som kan ta hand om han…. ingen kompis iaf,dom har juh ingen aning hur man ska handskas med djur :(

huldisen
0

Hade gärna tagit han om han, men jag bor i norrbotten.

Mysterious
0

:)

Mysterious
0

putt

Keligast
0

Jag bor i skåne :) om ni kommer ner här till ystad kanske jag kan ta han^^

Mysterious
0

ÅÅh,vad bra!Just nu har jag och mamma bråkat så jag kan inte prata med henne…men när allt är lugnt kan jag fråga  :)

Mysterious
0

putt

Stravaganza
0

Jag bor för långt, men hoppas du hittar någon kanin vakt..

Mysterious
0

mm…om ingen tar hand om han måste jag antingen sälja honom elr inte åka..och om jag inte åker kommer alla släktningar  vara skitarga på mej!och jag vill inte det VERKLIGEN!Men jag vill verkligen  inte sälja honom!

[Niike]
0

Jag bor ju i småland och kanske kan ta hand om honom om du åker förbi Vimmerby? :P

Mysterious
0

pratade med mamma faktiskt…hon sa att resan är så stressig för den som kör och att åka runt och leta efter en person kommer vara ännum mer stressigare  och då mååste vi åka mkt tidigare för tänk så vi åker vilse???Hon sa nej iaf,men synd :(