Så bor dom 5 bästisarna =)
Jag har 4 stycken kaniner och min syster har en. Alla funkar tillsammans och är bästa vänner. jag lägger ut lite bilder på kaninerna och hur dom bor. Jag har gjort iordning ett gammalt hönshus som dom bor i. Det är nymålat och rengjort noga. Jag är så noga när det gäller mina djur. Men det är väl bara bra ? ^^ Hoppas ni orkar läsa det mesta och titta på bilderna . (:

Bor tre okastrerade killar inne hos tjejerna? :O
Vad är måtten på varje våning?
Ser jättefint ut! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#7 Okej :) Vilken tur då.
Sööt :-)
#11: Åååh vad söt!!

#17 Supersöt!!!

Vilka helt otroligt fina kaniner du har,dom var lika fina allihopa. Dom verkar leva ett bra kaninliv. Jag ska snart sätta ihop min kastrerade hane med mina tre honor, ska bli spännande att se hur det går.
#17: Vad roligt, då ses vi där! :)
#19 . ja det hoppas jag att dom gör. alla kaniner utom chillie då som inte är min får komma ut och hoppa små små hinder varje dag nu. Men zilja tycker inte alls om att hoppa så hon och jag går på promenad och hoppar kanske ett hinder om hon vill då och då. (: Dennis den större kaninen hoppar högre hinder.
Jag hoppas det går bra. Han blir säkert glad av att få träffa 3 snygga tjejer (;
På bilden: Dennis hoppar.
#20 Ja det gör vi säkert. (: Mamma har nog inget emot att köra mig och min syster dit . (:
Fina kaniner! De ser ut att bo fint med! Men tänk på att om du ska ha en hona med ungar i översta buren får den inte vara för liten!
#22: När ni bestämt er kan ni ju skriva upp er på den lilla listan som finns i tråden. Vi försöker räkna hur många vi blir :)
#23 Nejdå jag ska titta måttet . men buren är inte förliten. Och om det blir trångt när ungarna blir större så får dom vara på "bottenplan" . Jag har många möjligheter att möblera om med kaniner och burar. (:
#24 Okej det ska jag göra. jag ska prata med mamma imorgon . (: .
Vad fint ^^ Jättesöta kaniner :D
#25 Okej så bra:) Burarna var jättefina!
Fina, väldigt söta kaniner :)
- Mvh Emma
Jättefint å jättesöta kaniner :)
Hur gamla är dom? Jag tänkte att eftersom du sa att öronen inte hunnit lägga sig på alla kaniner än, är dom inte väldigt unga då?
Tänk på att honan inte ska få en kull för tidigt :) Men det har du säkert redan tänkt på! ^^
Söta kaniner och fina burar.
tack allihoppa.
#29 dom två största är lite äldre än 2 månader. Dennis som är så gammal har inte lagt ner sina öron ännu . Men han jag köpte av säljer bara dvärgvädurar. Men jag börjar bli osäker. jag vet juh inte heller när öronen brukar lägga sig. Dom andra är lite yngre än 2 månader. Joda det vet jag . (:
Måtten på burarna: Den översta buren: 155x60 cm. Är det för litet för en hona med ungar? Isåfall får dom bo på på nån av det andra våningarna.
mellanplan: 155x70
bottenplan: 215x200
Jag tror nog att jag ska ha ungarna och honan på bottenplan. för det är onödigt att en kanin ska ha en sådan stor yta när det finns en mamma med kull senare.

putt

hoppsan vad stora dom har blivit :) ojj, va mörk mysak har blivit :| :D