(S) Satin rb dvv hane
Simba är en jätte jätte snäll och go dvv med satin (rb) päls. Han är 6 månader och kommer från Blåzippans. Enligt härstamningsbeviset är han mantel kanel i färgen. Han har ljusbruna ögon. Simba bor ute för tillfället.
Jag vill egentligen inte sälja honom, men har bestämt mig för att avla på cashmerevädur och kan inte ha så många kaniner. Om jag inte hittar bra hem så får han förstås stanna, men tycker han skulle passa bra till Avel med sina fina öron, päls och temperament. Tycker att han är fin i formen också.
Jag har tänkt mig 1300kr för honom. Då följer med foder och härstamningsbevis. Inne- eller utebur finns att köpa till.
Vi bor i Knivsta, mellan Stockholm och Uppsala.
Vid intresse skriv i tråden, skicka PM eller maila: Papu84@live.se
Putt för Simba. Priset går förstås att diskutera till rätt hem. :-)
Putt
Putt för fina Simba!
Puttar upp tråden lite. Simba är väldigt social och go pojke. Pris är inte det viktigaste. :-)
Putt för Simba. (Jag har lagt ut honom för 1000kr nu)
Putt putt
Gosiga Simba finns kvar. Priset kan vi komma överens om.
Sjukt söt!
#14 tack, det tycker jag med! Snäll är han också!
så många fina kaniner du har ute nu :)
#16 ja, jag måste tyvärr minska ner ytterligare med en eller två.. Det vill säga om jag hittar bra hem åt dom.
Gud vad söt, om jag bara hade haft plats:(
// jennifer
#18 visst är han! Och personligheten är det bästa med honom! Simba finns kvar.
Simba finns kvar. Priset kan vi komma överens om och jag har tillbehör som kan följa med billigt/gratis. Det finns både inne- och utebur.
Simba söker fortfarande nytt hem. 800kr har jag tänkt mig för honom. Jag kan hjälpa till med transport inom Stockholm/Uppsala området. Han är riktigt social och snäll i alla lägen. Han är van med barn.
Simba finns kvar.
Simba söker fortfarande efter ett bra hem. :-)
Putt. :)
Putt
Simba finns kvar. Snäll och go som alltid!
Hur gammal är han nu?
// jennifer
#27 han är född 15 februari 2012, dvs 9 månader. :-)
Okej,jag hade gärna vilja tinga honom men eftersom jag inte kan ha plats med fler kaniner förns nästa år nån gång kommer nog någon annan hinna för mig.:( :)
// jennifer
Jag har i för sig ingen bråttom att "bli av" med honom. Du kan ju höra av dig när du har plats. Skulle du vilja tinga honom så att jag håller honom till dig så kan vi ta det via pm. :-)