(S) Kaninbur 120 cm
Kaninbur säljes med tillbehör. 120 cm med tillhörande hus höhäck matskål och vattenflasaka + en låda att ha till kaninens behov utanför buren och ett rosa sele med dödskallar och en hörntoalett. Inboxa vid intresse. Bild går att skicka men jag fick inte upp den här.
finns? Pris?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Den finns i Vällingby och pris 800 kr
Buren står i vägen och då vi inte ska skaffa nån ny kanin sänker jag priset till 600 kr.
Oj glömt att svara.
För långt bort.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Typiskt :-/
#5 Har du provat blocket? Det brukar finnas ett stort intresse för burar där!
Den ligger ute överallt men det är helt dött :-/
#7 Prova att sänk priset? Tyvärr får man ju inte speciellt mycket för en begagnad bur. Nu behöver jag ingen bur, men jag hade själv inte betalat 600 för en 120 cm bur då det inte är så mycket billigare än en helt ny.
Jag hade aldrig betalat det priset för en 120-bur. Imorgon kommer jag betala 600:- för en 160x60x60 innebur, det känns däremot som ett mer okej pris. Så testa sänka :)
Jag har köpt 2st begagnade 120 burar, den ena för 300:- och den andra(endast använd 1 mån) för 350:-
Kanske skriv 600:-. billigare vid snabb affär eller prutbart
(Glömde att säga tyvärr inte intresserad av fler 120 burar… men ville hjälpa till lite på traven..)
//Joanna
Men å det va ju bittert men tack för hjälpen :-)
Med tanke på att man får nya 120 burar för 600 kr så tvivlar jag på att nån är intresserad av att betala det för begagnad.
Jag har köpt mina för mellan 100 och 300 kr (alla 120 burar) och skulel själv inte betala mer än max 350-400 kr för en bur i den storleken med tillbehör.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D