OT - Bråka med föräldrar
Ja,bråka med föräldarna.. Kan inte ni berätta hur ni gör ellr det värsta bråket ni har haft eller nått ^^ :)

Eeeh kommer inte på nåt ^^
inte jag heller ^^ *putt* :P
Bråkar inte ofta alls med mina föräldrar. Morsan bråkade jag senast med i söndags tror jag att det var. Och det var för att vi skulle iväg till farmor och farfar på middag, och vi var väldigt stressade. Och jag hade tappat bort min mobil, och stod och ringde till den från hemtelefonen för att höra var den var. Då började morsan tjafsa som fasen på mej för hon trodde att jag stod och pratade i telefon med nån. Men det var bara ett 1 minutsbråk typ^^
brukar ofta bråka med min mamma,typ varje dag?Oftast bråkar vi över saker som jag vill ha,för jag pratar om alla saker jag vill ha oc h blabla,hpn tycker att jag vill ha för mkt!!Man ba öö?
Brukar inte bråka så mycket med min mamma, men när man väl gör det så är det oftast om helt onödiga saker, och jag undviker helst bråk :P Går till mitt rum istället för att "svalna av" xD
Brukar väl tjaffsa med mina föräldrar ibland, mest om småsaker xP Och när dom tycker att jag tjatat om ett djur för länge (A)
- Mvh Emma
#6 Samma härxD
Bråkar inte så ofta med mina föräldrar. Isåfall brukar det typ vara "Städa ditt rum" eller "Vem har tagit den sista colan?" ;P

jag bråka med mamma
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag bråkar rätt så mycket med min mamma. nästan varje dag. Och det är ofta om att jag tjatar om djur ;P
Jag bråkar rätt mycket med min mamma. Vi brukar bråka om att jag är seg på att ta tag i saker typ. Men jag är en sån där sista-minuten-människa faktiskt :P
Och så bråkar vi om att hon fortfarande vill bestämma över mig även fast jag flyttat hemifrån sen ett halvår tillbaka ungefär.

Jag bråkade ofta med mamma. Vi kom helt enkelt inte överens.
Men det värsta bråket nånsin va inte nåt med mamma, utan det enda bråket jag & pappa haft nånsin!
Jag bodde hos han några veckor en sommar för några år sen, jag va väl kanske 13-14 (?)
Och för att göra en lång historia väldigt kort så var jag ute hela natten med en killkompis, kom hem kl 6 morgonen med hö i håret & på kläderna.. Ja, ni kan ju tänka er pappas reaktion ;-)
Dock så sa han inte ett skvatt när jag kom hem utan det kom flera timmar senare.
Då jag är van vid att alltid komma övrens med pappa & ha häftiga högljudda bråk med mamma så var det faktiskt riktigt skrämmande att det enda han sa var att jag skulle be om ursäkt för mitt beteende annars kunde jag packa mina saker så körde han hem mig till mamma igen..
Tillslut bad jag dock om ursäkt, och nästa dag var allt som vanligt =)
Och jag hoppas att vi aldrig mer bråkar!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#5 - samma här. xD
Jag har inte bråkat så värst med mina…det skötte min lillasyster oftast 

Bråkade mycket förr men det var för att jag inte mådde så bra då & sånt där.
Nu bråkar vi mest om att jag tjatar för mycket om djur & sånt, HAHA.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Bråkar typ aldrid seriöst med mina föräldrar. Står världigt nära dem, och skulle inte kännas bra efteråt :)
Men ibland känner jag att jag måste bråka med dem, för alla mina kompisar gör det. Det slutar alltid med att jag och mamma sitter och asgrarvar xD
#16 - Det låter roligt :-)
#16: låter som trevliga bråk det där :)
Jag brukar inte bråka så mycket med mina föräldrar!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag bråkar mycket med mamma, inte pappa ;) Men mamma skrattar alltid så då börjar jag skratta xD Är t.ex nu JÄTTE sur på mamma, och då menar jag SUR! ;)
jag brukar inte bråka så mycket, mest småtjafs som är så himmla onödigt igentligen.. ett ostädat rum t.ex. eller varför jag inte sätter upp skorna på skohyllan, eller hänger upp jackan, eller sprider mina saker i hela huset.. och att jag inte hjälper till tillräckligt.. massa sådana onödiga saker som man blir helt trött på att bråka om. jag menar det finns viktiare saker att fokusera sin tid på än om en sko står fel eller ej..
men någon gång har jag ju alltid bråkat med mina föräldrar.. en gång när jag inte hade städat på mitt rum och mamma ringde hem för att fråga hur det gick med städningen och jag sade att jag var klar… men jag hade ju inte ens börjat.. så jag stack till kompisar senare.. och när jag kom hem ca 1 tiden på natten så satt mamma uppe och såg skiiit arg ut.. och vi bråkade som in i !! bara skrek på varandra i säkert en timme!! mest för att jag hade ljugit.. så jag fick inte vara med kompisar nästa dag utan jag var tvungen att städa heeeeela nästa dag… :/
dock har jag aldrig fått utegångsförbud…
Medarbetare på Hundar.ifokus

När jag var typ 8. Så lekte jag med grön karamellfärg och spillade lite.. TYp hela huset vart grönt! Så då fick jag stanna hemma i 2 dar ;)

Har nyss bråkat med mina föräldrar, de ha ångrat sig med att jag skulle få köpa en ny kanin så jag blev skit sur och slängde hamburgaren mitt på bordet och sprang upp i mitt rum :P
#22 förstår att du blir sur. Mina föräldrar fattar inte heller hur viktiga kaninerna är i mitt liv…
Dem tror väl att det är ett intresse som jag kommer växa ifrån :P
Jag brukar bråka med mina föräldrar:S
Hatar när pappa kommenterar en, säger att man är ful å tjock osv… Han har väldigt svårt att visa andra känslor än ilska och att säga förlåt, så även om han vet att han fått en att grina ignorerar han det och kanske börjar skämta med en:/ Tål inte och har inte tålit honom i 3, 5 år nu…
Blir arg på mamma när hon sviker och ljuger för en och hittar på en massa dumma saker, men man vill ju inte gräla med henne för att göra henne ledsen:(

#22 hehe :P