Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1698 ggr
Katten_
0

Gosedjur till kaninkille

Cornflakes är en kastrerad kanin på 3 år som gillar sällskap av kaniner, väldigt mycket, men han har fått spö av en tidigare hona, så han är osäker av sig. Har nu en teddyhona men vågar inte sätta ihop dem. Har ett gosedjurs kanin som han gillar. Kan man lägga in den i hans bur? Den är ungefär så stor som honom. Jag menar han kanske skulle gilla de? Vad tycker ni?

/Christel & kaninerna! Glad

Fridaaaa
0

Tror inte han kommer se det som sällskap dessvärre.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Katten_
0

Nää, kanske Inte, men han hittade den idag oh lade sig bredvid den, lite gulligt i alla fall :)

[mansolsson57]
0

så söt med en kanin leksak

[EmmaLillisLinsved]
0

Jag har en gosedjurskatt inne hos min lilla kanin.. Hon sover bredvid den och ligger och pussar på den och uppskattar den väldigt mycket.. :) Så sålänge dom inte biter i den så tycker jag inte att det är några problem att ha den i buren.. Det är ju inte lika mycket sällskap som en levande kanin men jag tycker att det ger lite trygghet iallafall till dom. :)

Fridaaaa
0

Akta bara så dom inte tuggar på det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Katten_
0

#3 haha ja :)

#4, vad bra :) Ska kolla om han gillar den i buren då :)

#5, nejdå, ska kolla om han gillar den först :D

Stiinisen
0

Risken finns väll att kaninen kan bita på den , det skulle mina garanterat göra Oskyldig
Men annars så kanske han gilla den , man måste ju testa först. ;)
Det är ju trotts allt du som känner din kanin :3

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Vincent...
0

Jag la in en gosedjurs kanin till mina kaniner, då började min ena hona slicka på den precis som hon gör med sin kaninkompis. Skrattande

( Jag tog ut den efter nogra minuter, ville bara se vad dom tyckte om den)

HAHAHAHAHAHA…..

[lucke]
0

Min kanin är "sambo" med en mjukis-apa, ungefär i storlek som honom själv. Han sover med apan och har inte bitit ett endaste litet hål i den. Så uppenbarligen funkar det för vissa långöronGlad

[Mi-rand-a]
0

En gammal kompis till mig hade två vita hermelinkaniner när vi var små, ena dog och några veckor efter hittade hon en liten vit nallekanin som hon la ner på marken och den levande kaninen bara sprang och tvättade nallen och var helt lycklig dock började jag böla då de var så hemskt att se, haha :)

Katten_
0

#7, jo jag ska se upp, men han är ju så sällskap sjuk så :)

#8, 8 haha vad sött :)

#9, awww vad gulligt! :D

#10 haha xD