Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1639 ggr
[Tilde]
15

Världens bästa kaninpappa!

Jag har hört många skräckberättelser om kaninpappor och deras ungar. Många här på KiF har sagt att de inte skulle våga låta pappan träffa ungarna och jag har till och med hört om en hane som bitit ihjäl en av sina ungar som hade tagit sig in i hans bur!

Här hemma är det en helt annan historia. Nämligen raka motsatsen!

Willow springer ofta runt och leker med ungarna, delar mat med dem och ligger och njuter av höstsolen tillsammans med dem. Idag fick jag se en ännu sötare syn! Han låg och gosade med ungarna i sin bur! De vaknade till av ljudet av balkongdörren (tyvärr), men fyra ungar och lilla Willow-pillow låg i en klump och sov tillsammans!

Så inte nog med att Charlie är en supermamma som uppfostrade 8 friska och söta ungar; Willow är också en superpappa som leker med dem och tar väl hand om dem. Vilken tur jag har! Skrattande

Jag tror att Willow egentligen tror att han är en av ungarna… ^^

minaninar
2

En sådan modern pappa!Cool

[Tilde]
0

#1 Haha ja eller hur! xD

elinyeaah
1

Nog det sötaste jag har sett!

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

bambiiii
0

Hahaha awwee känner nog att det är hans ungar <3

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Zakarias
0

Såå sööta! :)

Men när hanarna börjar bli könsmogna är det nog dax att sära på dem :/

Klara.b
0

Nämen gud! Sååå sött! Willow verkar tro han är med i kullen!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[Tilde]
0

#5 Ja, självklart! Vi har en extrabur till den hanen som inte har hittat ett hem än. :)

#6 Hihi ja det tror han, så som han alltid springer runt med dem och leker och gosar ^^

[Tilde]
1

Nyss låg Willow och gosade med alla 8 ungar i en hög! Så Söta! ❤ Jag är så stolt över honom ^^

Klara.b
0

#8 Naaw! Alltså gud, jag tror jag döör! Mer bilder!

[Tilde]
0

#9 Hihi det kommer… svårt att fånga på bild utan att de störs när jag öppnar balkongdörren dock :/

Klara.b
0

#10 Hahah!

Mannez
1

Men gud, har aldrig sett nått sötare :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

Brandy
0

Läste precis din andra tråd där du började misstänka att det inte var två honor. Men gud vad fint allt slutade, trots att det blev ungar. Men.. De var väl inte syskon/släkt?

dermot
0

Riktigt kul att det funkar! Måste säga att jag varit riktigt skeptisk till det, sen du berättade att en av ungarna var inne hos Willow.. x) Men det är väl individuellt.

Mina ungar skulle i alla fall aldrig få träffa sina pappor. ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

#13 Nej de är inte alls släkt. :)

#14 Haha eller hur, din skräckhistoria :( Nej men jag höll ju koll och märkte att Willow såg dem alla som kompisar, så de fick leka ihop och nu älskar de varandra. Glad

[Tilde]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Willow ligger och sover med ungarna i en stor klump precis utanför balkongdörren. :) Bilden är tagen genom glaset:

[Tilde]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är också Willow och sonen Juniper :)

Michaelaskaniner
0

Gud så söta:D

Peak303
0

Så sött :'D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Klara.b
0

#16-17 Mene, du får inte lägga ut så söta bilder, borde vara olagligt!

Zakarias
0

#13 Varför skulle det spela någon roll ifall de var släkt?

-----------

Måste bara säga (igen) att dem är så söta!! :3

[Tilde]
0

#21 Tror hon menade föräldrarna :P

dermot
0

#22 Det var nog det #21 syftade på också. ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

#23 Man ska väl inte para besläktde kaniner hur som helst? o.O

dermot
0

#24 Inte hur som helst, nej, Men det är ingen fara så länge de är friska och inte har något bakåt. Jag har ju själv två kullar på G med mor-son och far-dotter. Trodde du visste det.. :P

Och Melini (Jeppes) & Yum är efter en syskonparning. ;)

// Anka

[Tilde]
0

#25 Jo, jag vet att man KAN om de är friska, men det är inget man ska göra ofta liksom. Och eftersom min var en tjuvparning kanske båda inte var 100% friska och så :P Jaha, visste inte att Melini var efter en syskonparning :)

dermot
1

#26 Nej, man behöver ju inte inavla hårt. Men om två syskon eller mor-son eller far-dotter paras är det ingen fara så länge där inte finns något bakom. Själva parningen är det inget fel på :P

// Anka

Zakarias
0

Tycker som Annika :)

[Tilde]
0

#27 Okej :) Är ju ingen expert på kaninavel direkt (än så länge, hihi).