En kompis till min kanin..?
Min kanin är nu 18 veckor, och jag har funderat över det här med en kompis till henne. har några saker jag skulle vilja ha åsikter om :) skriver på surfplattan så ursäkta om något ser konstigt ut eller så :D 1. jag har tidigare haft honor tillsammans, och det har funkat fyra av fem gånger. då har det också alltid varit vuxna kaniner. är det troligare att det går bättre nu att sätta ihop henne med en unge, än om jag väntar ett halvår? tänker eftersom hon själv är rätt liten nu, 18 veckor 2. min innebur är 160x80. tycker ni det är tillräckligt för två dvärdvädurar? 3. tycker ni det är bra om det finns en kompis? jag är väldigt delad där. jag har haft ensamma kaniner, och kaniner i par. det som får mig att tänka på det är att mina par har sett så glada ut över att ha varandra. dom har sovit ihop, busat ihop osv. skriv gärna övrigt ni tänker på :)
Tycker du kan pröva med en kompis,Trivs dom inte ihop så gör dom inte det. :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Du kan ju pröva, tyvärr har jag haft tonårsperiod på min hona när hon bodde med hane så det slutade tyvärr inte bra. Alla mina kaniner trivs bra ensamma. Min dvärgvädur gillar kompisar men klarar sig utan.. Du kan ju kolla, ser det ut som hon har det bra ensam kan du ju ha en kanin bredvid så kan dem ha sällskap så, det har alla mina kaniner och de blir lugna av det :)
/Christel & kaninerna! 
Mina kaniner är inte ens släckt, men dom älskar verkligen varandra :)
När jag kollar genom gamla bilder på när snuttis var enda kaninen så ser de ut som han mår mycket bätte men sen när han och vivvi ligger och myser med varandra så ändrar jag snabbt min åsikt då jag tycker de ändå är ganska viktigt att dom träffar andra kaninener och verkligen får vara kaniner, så tycker aboslut du borde skaffa en kompis till din :)