Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 892 ggr
vevve89
10

Grattis Robin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller gammelman 9 år!

vevve89
9
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på kryssning i helgen och då blev det hans namn tatuerat på handleden<3

minaninar
0

Åh grattis Robin!

Kan man tatuera sig på kryssningsbåten?Förvånad (man undrar o hoppas ju om alla får blåsa alkotest innan hehe.. alltså jag menar inte att dig, men så många som åker på kryssning dricker ju rätt mkt också, så det skulle ju kunna bli felTungan ute)

Men det var en värdig tatuering du gjorde. Sådant som man inte ångrar!Kyss

Länge leve, hipp, hipp!!Kyss

elinab
0

Grattis Robin! Och vilken fin present du gav honom Glad

Har han hämtat sig från ögonoperationen?

(För jag blandar väl inte ihop kaninerna nu Skäms)

vevve89
0

#2 Han tackar.

Tyvärr så måste jag erkänna att jag faktiskt hade druckit några glas vin å ett par cider innan den gjordes men det var när vi klev på båten, sen ca 40 minuter innan jag verkligen bestämde mig drack jag inget alls. =P Så hann nyktra till lite iaf innan!

Det var en rockkryssning där de har tatuerare på plats + att jag ändå tänkt göra tatueringen inom 2 veckor!

Fridaaaa
0

Grattis ;D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

vevve89
0

#3 Han har hämtat sig kanon från operationen. Pälsen har börjat växa ut men stygnen har inte ramlat av än. Idag klättrade han på burdörren för att han ville ut å äta gräs. =)

elinab
0

#6 Åh vad roligt att han mår bra!

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

åhhh kul att han blivit så gammal! Glad vackert med tatueringen <3

minaninar
0

#4 Åh, rockkryssning.. det låter ju tom riktigt kul! Annars är jag inte mkt för kryssningar. :P

Men otroligt att de får tatuera folk som är på lyset. Alltså du var säkert vid dina sinnen - och ja, det är uppenbart att detta motiv är väl grundat i ditt hjärta.. Men man kan ju undra vad folk vaknar upp med för tatueringar lol. Fast de kanske inte gjorde det på folk som var riktigt lulliga, kan man tro.Tungan ute

Hoppas han snart får smaka friheten av att skutta fritt..Cool

[Sara-]1
0

Grattis! åh vilken fin tatuering sån vill jag med ha fast med mina egna kaniners namn då! :)

Dipsie'n'Poo
0

Oh, vilken cooling! Grattis. :D

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Saffran.
0

Grattis! :D

vevve89
1

#9 Jag är oftast "klar" i huvudet när jag dricker. + hade inte druckit såååå mkt. =) Och är något jag tänkt göra länge, va bara stilen jag inte hade en aning om innan…

Va en kille som kom dit medan jag satt å blev tatuerat som fick göra en bäver med "bånge" förra året. Och det var nog inte såååå genomtänkt. Hans kompis skulle han försöka göra något skabbigt i år bara som hämnd. =P

minaninar
0

#13 omg, jag kan föreställa mig.. :P