Kanin och ens andra husdjur
Vet inte om det finns nån sån tråd här (länka gärna isf), men det vore kul att se bilder på folks kaniner tillsammans med ens andra husdjur. Jag har ju även råttor- några av dem har fått hälsa på min kanin när han varit i min famn. Mycket nosande och även lite putsande (från råttornas sida). Är det fler här som har låtit sin(a) kanin(er) träffat övriga husdjur? Hur har det funkat? Jag har tyvärr inga foton- än- på mina djur tillsammans, men såna vore kul att se!
#1, 2, 3 Underbara bilder! Vill gärna se fler
Tyvärr ingen bild, men min ena kanin (passande nog namngiven Räkan) brukar attackera mitt 375liters akvarie när hon kommer åt. ;) Räknas det?
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
#7 Haha, jycken ser ut att ligga i lä
Söta!
Låter bara mina djur hälsa på varandra genom galler, förutom hunden och katten som går ihop, dock har katten tillgång till några egna rum =)
Jag är för nervös för att våga riskera nåt x)
Sen är väl alla mina djur bytesdjur/rovdjur som passar varandra också, vilket känns lite läskigt.
#10 Visst måste man vara försiktig om/när man låter dem hälsa på varandra. Råttorna är väldigt nyfikna på kaninens öron, de verkar tycka att de är mycket underliga
Tagen senast idag 
Viola och min katt Findus 
Enda bilden jag har på denna datorn med kaninerna och mina andra djur 
Mina kaniner har träffat både våra katter, hund, marsvin och höns.
Dock aldrig utan uppsyn och hönsen går fritt, därför har dom varit utanför kaninhagarna 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 Åh
Men är de inte vänner längre?
#13 Söta! Härliga färger på dem.
#14 Tack ska du ha 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Känns som att råttor är lite kaxigare än vad långöron är

#18 mina råttor är kaxiga, men herr Krypto är helt orädd för allt XD
och på tok för nyfiken för sitt eget bästa :P
You can't spell Bitchy without Itchy
De var väldigt söta båda två, vilken kontrast liksom

superfluffig VS nakenfis XD
You can't spell Bitchy without Itchy
Tror inte jag skulle våga låta kaninerna hälsa på de andra djuren, då vi bara har reptiler.
Ödlorna hade nog blivit rädda och ormarna skulle vara lite extra läskigt! hah

#23 Haha, nä kanin och reptil är kanske ingen het kombination