Din knasigaste kanin
Vilken utav dina kaniner är den absolut knasigaste och galnaste som jämt hittar på tokigheter och bus?
För mig är det min galna lilla pojke Karamell, stolt uppfödare av honom också :) Han hittar verkligen på allt möjligt, mina andra 6 kaniner är ju också lite tokiga på sitt eget vis, men Karamell är nog den värsta utav dem alla, haha :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Måste nog säga att det är Elliot. Han tror att han bestämmer här hemma. Men där tror han fel. Moahahha.
Han hittar alltid på tokigheter och verkar tycka att det är som roligast att busa när jag ska gå och lägga mig och är trött…Han väljer sina tillfällen den där lilla ninen..
Hopplöst att få bra bilder på honom, han är inte stilla en sekund när kameran kommer fram
Det är min kanin Carrot Killer som alltid hittar på bus här hemma! "Rymmer" ur buren när han får chansen och har tom. Hoppat ÖVER staketet som ligger på 1.10cm högt. Killen är min ögonsten som jag älskr oerhört mycket! ❤ Han har varit hos oss sen 2009 och hittar alltid på nya roligheter! Charmar alla och har en väldigt speciell personlighet. Man kan tro att han är en hona, inget han betende alls! Har fått frågan MÅNGA gånger, haha! ^^ Carrot Killer "Killen" ❤
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Bentley x'D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Casanova, min enda i nuläget. Direkt man kommer upp på övervåningen tror han att det är matdags, han tigger och ställer sig på bakbenen. Eftersom han nyss har lärt sig "stå" så tror han att han alltid får något om han gör det. Och så har han lärt sig "nu går vi in", när han ska in i buren inför natten. 
#5 Vill bara säga vilken vacker kanin du har!! Vad är det för ras? Åhh, jag har aldrig sett något finare!!
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
#7 En belgisk hare är det som 5# har
Hälsningar Amanda och kaninerna
får man bara ta bland levande? för jag har bara haft 3 kaniner i hela mitt liv..
om man inte måste ta levande så blir det mammas förra kanin Gizmo, han rusade till kattmaten så fort han fick skutta ut i hela lägenheten (annars bara i mitt kaninsäkrade rum & ja, vi tog bort kattmaten innan han hann dit) han skulle smaka på allt, han drack till och med öl en gång när vi tittade bort några sekunder, han var grymt bra på att tigga och försöka sno godis av oss, han hoppade upp i soffan, han busade med katten, ibland satt han på burens tak.
men om det bara får vara levande har jag bara Oliver att välja på, han äter hö från utsidan av buren (vi har en plastgrej man sätter på utsidan av buren med hö i), han sitter mer än gärna på ryggstödet i soffan och ska bli kliad, hoppar upp i soffan, busar med katten, ÄLSKAR att ligga på första våningen på bordet i vardagsrummet, drar (flyttar) matskålen när han äter, ligger på plasten i buren och inte på burmaterialet.
#7 Hon är en Belgisk hare, precis som Mannez skrev.
Hon är riktigt vacker och knäpp! 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Coco, han hitar alltid på bus och hamnar alltid i 'trubbel'.
Han har typ rymt till grannen för att äta äppel, och många av kvarterets grannar gick dit för att titta på honom. x)
Han åker skottkärra, jagar katterna och skatorna, hoppar upp på ens axlar.. Ibland jagar han barn med.. Något med katter och barn som han inte gillar.. haha ^^
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Har en kanin, Bambi! ABSOLUT den busigaste, dummaste kaninen jag har träffat xD
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3