Ännu en färghjälpstråd..
Gud vilken ståtlig kanin:)
Madagaskar wienertecknad vitörad?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Han är väldigt röd alltså, så jag tvivlar på madagaskar.
#6 Eftersom han är satin (och inte satinrex btw ;)) så blir färgen djupare/starkare än på normalpälsade.
Vad är stammen?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Skrev fel..
Jadu, det vet jag inte riktigt eftersom det är lite krånligt mellan ägaren och fd. ägaren till mamman. Men mamman är japantecknad, mkt vitt. Satinrex. Pappan har jag ingen aning om, det enda jag vet är att han är dansk med det hjälper ju inte.
Såg bilder på satin madagaskar nu, du kan ha rätt!
Kan någon säga mig Vilken färg? Pollys mamma har? Ser inte om hon är blå eller egern och vet inte vad den "beige" färgen heter heller.
Det är en av hennes systrar i bakrunden.
Madagaskar? Om du menar den vuxna.
Hon har ju blåa fläckar, då är hon väl inte madagaskar?
Hon är isabella
ph77
Han på första bilden skulle jag se som en blåögd wiener madagaskar, det är rexpälsen som ger en annorlunda ton än vad du kanske är van vid.
ph77
Då borde väl hennes avkommor fått isabella? Dom flesta ser ut som henne, dom är japantecknade.
Ungarna får anlag från båda föräldrarna så vad är pappan, är det han längst upp?
ph77
Nej. Pappan är svart brokad.
Den vuxna på bilden i inlägg #10 är japantecknad. Teckningen syns inte så bra på bilden, men ser ut att vara japantecknad blå-gul.
Som jag trodde då, tack så mycket!
Den högst upp är Madagaskar wienertecknad (ev. vitörad) Den lite större honan på andra bilden är Japantecknad Gul/Svart. Ungen som är lite i bakgrunden är viltgul brokad, andra ungen är blå brokad (ev. viltblå brokad).. (: ~ Med vänlig hälsning, Amanda ~ www.Uniqs.weebly.com
#18, ja precis en isabella japan ;-)
ph77
Vad snackar du om? Ingen är isabella.
Den blå brokade ungen är min hona.
#22: Den blå-gula japanen är slöjad (genetiskt bjb), kanske det hon syftar på.